שבועות וקורס יין לייצור עצמי ביקב מונד

מרכז המבקרים החדש ממוקם במשק החקלאי של המשפחה, וכולל יקב ומרכז טעימות הנמצאים מול נוף השדות הפתוחים של השרון, ומקנים חוויה טוסקאנית לבקרים בהם

יקב מונד ממושב משמרת יקיים הפנינג שבועות של חגיגת יין וגבינות במרכז המבקרים החדש ביקב – 6 עד 9 ביוני (למעט שבת) בין השעות 10:00 עד 17:00.

מרכז המבקרים החדש ממוקם במשק החקלאי של המשפחה, וכולל יקב ומרכז טעימות הנמצאים מול נוף השדות הפתוחים של השרון, ומקנים חוויה טוסקאנית לבקרים בהם.

יינות היקב:
קברנה סוביניון ומרלו של השנים 2004, 2005 ,2006
בלנד קברנה ומרלו משולב 2005 (ענבים מעמק האלה והגליל העליון)

קורס יין ליצרנים מתחילים
קורס יין המאפשר ייצור עצמי של יין – בין 130 עד 300 בקבוקים, ייפתח בקרוב ביקב מונד.
מדובר בקורס ייצור יין מעשי בליווי הרצאות והדרכות של הכנת יין, המקנה למשתתפים את הכלים והידע המספיקים להכין בהמשך יין לעצמם.
במשך שנה שלמה,עוברים משתתפי הקורס המעשי חוויה מיוחדת הכוללת את כל תהליכי הכנת היין, החל מבציר הענבים ביקב, דרך תהליכי התסיסה האלכוהולית והמאלולקטית, יישון היין והכנתו לבקבוק, אפשרות ליצירת בלנדים עם משתתפים אחרים, ובסיום: מילוי הבקבוקים ומזיגת היין החגיגית במסיבת סיום.

משה קרן, מנכ"ל משותף של היקב, אומר: "כל משתתף מייצר למעשה את היין לעצמו, ומבצע בפועל את תהליכי הייצור של היין כשהוא מלווה בהדרכה מקצועית צמודה של אנשי היקב".

הקורס מתקיים במסגרת מפגשי בוקר, בעיקר בסופי השבוע, כאשר הביקורים והייצור המעשי אפשריים גם בתיאום מראש בימים ובשעות הנוחות לכל משתתף באופן אישי. הקורס מיועד לחובבי יין, ומתאים למתחילים ולמנוסים כאחד.

למשתתפי הקורס תינתן אפשרות לייצר יין בכמויות שונות:
עלות הקורס: 130 בקבוקים בחבית עץ אלון בת 10 ליטר – 7,150 ₪; 300 בקבוקים בחבית עץ אלון בת 225 ליטר – 14,900 ₪.
ניתן לשלם ב– 10 תשלומים. ניתן לצרף בן/בת זוג ללא עלות נוספת. ניתן לצרף שותף/ים לקורס, ולהתחלק עימם בעלות הקורס וייצור היין.

לפרטים: משה קרן, טל.09-7968297 ,050-5243328
www.mond-winery.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר