שבועות חגיגי בערוץ האוכל

על המסך יומיים של תכניות חלביות עם כל המאפים והמתוקים לחג, ומחוצה לו פעילות מיוחדת עם השפים המובילים של הערוץ בקניון עזריאלי בת"א

ערוץ האוכל מבית 'ענני תקשורת' (ערוץ 38 ב HOT, אפיק 28 ב yes) יחגוג את חג מתן התורה בסופ"ש שלם עם כל התכניות החלביות וכל המאפים והמתוקים המיוחדים המסמלים כל כך את החג, בנוסף ישתתפו הקונדיטורים המובילים של הערוץ ביריד אוכל חגיגי "מתכונים בטוב טעם"בשיתוף מחלבות טרה.

*סופ"ש שבועות בערוץ האוכל: שישי-שבת, 10 ו-11 במאי החל משעה 14:00 בשישי ו-10:00 בשבת.
פעילות "מתכונים בטוב טעם", 2 במאי בקניון עזריאלי ת"א.

בין התכניות המיוחדות שישודרו לכבוד החג: "מיקי שמו אופה מהלב" בספיישל שבועות; "ארוחת שבת" – העיתונאי קובי אריאלי והשף שאול בן אדרת בפרק שהוא חגיגה לבנה על טהרת החלב; "ספיישל שבועות" – אבי יפה מארח את שף רונן סקינזס שיכין מאזטים מיוחדים לשבועות משבעת המינים. בין המנות סלט בורגול וענבים, תמר לח ופרידה, טרטר טונה זיתי קלמטה. עוד יתארח רן בוק, מומחה לגבינות, שילמד להכין גבינה בבית; "מאפים ומתוקים" בפרק שהוא לא רק עוגות גבינה.

אירוע "מתכונים בטוב טעם" יתקיים ב-2 למאי. במסגרתו יכינו 6 זוכים בתחרות מתכונים את המתכונים שלהם בליווי צמוד שלהקונדיטורים המובילים מערוץ האוכל בינהם: מיקי שמו, ערן שוורצברד, הנס וגלית ברטלה, אסטלה ואורן בקר.
האירוע כולו יהיה באוירת חג השבועות, כאשר כל ההכנסות ממכירת המנות ייתרמו לארגון "לתת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר