שבוע הגורמה חוזר: 10-16 בספטמבר

שבוע הגורמה חוזר. 80 מסעדות מציעות תפריטים מיוחדים במחיר של 89 שקל. שווה לבדוק בכל אחת מהמשתתפות מה אפשרויות הבחירה בתפריט המיוחד ומה המחירים הרגילים של המסעדה. בחלק מהמשתתפות מדובר על דילים מעולים ששווה לעשות מאמץ בכדי לא להפסיד אותם.

שבוע הגורמה, שבוע המסעדות של ישראל, מתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, והפעם מביא עמו בשורה – את בשורת החזרה לשגרה. הפרויקט, שמתקיים פעמיים בשנה (קיץ וחורף), נדחה בעקבות המלחמה, אך חוזר בגדול, עם למעלה מ-80 מסעדות, מהמובילות בישראל. בין המשתתפות גם מסעדות מובחרות מהצפון, החוברות לחברותיהן מהמרכז ומרימות יחד אירוע המסמן את החזרה לחיים נורמאליים, ולתענוגות הקטנים שמקשטים אותם.

הישראלים ידועים בחיבתם לבילוי במסעדות. אנחנו מתעניינים בעולם הבישול והקולינריה, ולא צריכים סיבה מיוחדת כדי לפקוד את המסעדה האהובה עלינו. לכן, אין דרך יפה יותר לחזור לשפיות, מאשר בילוי של טעמים וניחוחות, במחיר קבוע מראש.

השבוע מאפשר לכלל הקהל הישראלי ליהנות ממיטב המסעדות המקומיות ומבחר המנות המוגשות בהן, במחיר של 89 שקל לתפריט הכולל שלוש מנות – ראשונה, עיקרית ואחרונה. ברוב מהמסעדות מדובר על עסקה מצוינת, בחלקן הרבה פחות.

בשבוע הגורמה משתתפות מסעדות מובחרות מכל רחבי הארץ, המציעות מגוון רחב של סגנונות וטעמים. ביניהן: אודאון, קימל, מוזס, אחוזת הלפרין, לילית, ננוצ'קה, עד העצם, פסטיס, פאשה, פסטה מיה, תהל, נמל 24, בנג'מין סיגל, מרתה, מיקה, טנדורי, מסעדת רוסו, אוונגרד, אדורה, הלנה בנמל, שלו ביער, דגים 206, יוקו אונו ומורנה מכפר סבא וכן מסעדות מירושלים ראשל"צ ונס ציונה, חיפה, זכרון יעקב, קיסריה ומסעדות בוטיק במושבים.

כדאיות העסקה נובעת ממחירי התפריט הרגילים של המסעדה ומבחירת המנות לארוחות העסקיות במסגרת שבוע הגורמה. לא כל המסעדות עושות מאמץ אמיתי לספק לצרכן עסקה ועסקית טובה יותר מאשר בימי שגרה. רשימה חלקית בהחלט של המסעדות ששווה לעשות מאמץ מיוחד על מנת להגיע אליהן במהלך השבוע: שלו ביער, לילית, בנג'מין סיגל, מרתה, נמל 24 בחיפה, פסטיס ו-OM המפתיעה בהוד השרון.

שבוע הגורמה, המתקיים בין התאריכים 10 ו-16 בספטמבר, מבוסס על פרויקט המתקיים בקרב המסעדות המובילות בניו יורק, פעמיים בשנה. האירוע הופך את חוויית הקולינריה לנגישה מכל הבחינות, ומציע לחובבי האוכל המקומי לטעום מטבח ישראלי מקורי, המבוסס על מיטב חומרי הגלם העונתיים, ועל כישרונם של השפים המובילים בישראל.

מבשלות בירה ישראל ומותגי בירות הפרימיום לף והוגרדן בחסות ראשית ובמבצעים ייחודיים לרגל שבוע המסעדות בישראל
לצד ארוחות הגורמה יוצעו לסועדים בירות לף והוגרדן במחיר אטרקטיבי של 18 ₪ במקום 24 ₪ (לף 250 מ"ל בחבית, בקבוק לף, בקבוק הוגרדן).

בירה הוגרדן – בירה סופר פרימיום מחיטה, טעמה עדין, פירותי והיא בעלת ארומה יוצאת דופן בעולם הבירות. כדי ליצור את הטעם הייחודי, הבירה מתובלת בקליפות תפוז וכוסברה. להוגרדן תכונות קולינריות דומות לשל יין לבן יבש, והיא מתאימה כאפרטיף, מתמזגת באופן אופטימלי עם פירות ים, דגים ובשר לבן, ואידיאלית כמשקה נלווה לקינוחים על בסיס פירות.

לף בלונד (Leffe Blonde) – בירה יבשה, פירותית, מעט מתובלת, מלאה וקרמתית. הבירה היא ליווי מתאים לארוחה הכוללת נקניק מעושן או מאכלים חמצמצים.

לף ברון (Leffe Brown) – יותר מרירה משמעותית מלף בלונד (ב-50%) אך מכילה כמעט אותו אחוז אלכוהול. מרירות הבירה מאוזנת על ידי מתיקותו של הסוכר החום המגיע מהשעורה הקלויה. שילוב זה של מתיקות וחריפות הופך את הבירה לליווי הולם לארוחה הכוללת מאכלים בעלי אופי חמוץ מתוק.

רשימת התפריטים המלאה של מסעדות שבוע הגורמה תתפרסם באתר המסעדות Rest.co.il. שבוע הגורמה נערך בחסות עיתון מעריב, טלטל יזמות ואתר המסעדות REST.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר