שבוע מעריב גורמה ה- 11: יותר מ- 100 מסעדות עד 17 במרץ

שבוע מעריב גורמה יוצא לדרכו זו הפעם ה- 11, ויתקיים בין התאריכים 8-17 במרץ בלמעלה מ- 100 מסעדות ברחבי הארץ, אשר יציעו תפריטים מיוחדים הכוללים מנה ראשונה, עיקרית וקינוח תמורת 89 ₪ לסועד. כמו כן תוצע הבירה הבלגית לף במחיר מוזל של 16 ₪.

שבוע מעריב גורמה יוצא לדרכו זו הפעם ה- 11, ויתקיים בין התאריכים 8-17 במרץ בלמעלה מ- 100 מסעדות ברחבי הארץ, אשר יציעו תפריטים מיוחדים הכוללים מנה ראשונה, עיקרית וקינוח תמורת 89 ₪ לסועד. כמו כן תוצע הבירה הבלגית לף במחיר מוזל של 16 ₪.

בין המסעדות המשתתפות והמנות שהן מציעות:
לתושבי הצפון – ריזוטו פירות ים בברברוסה, צלעות טלה ביין ושזיפים לצד אספרגוס בחמאת מרווה במסעדת רוסו; או ניוקי כמהין עם אספרגוס, ערמונים, ארטישוק ירושלמי, שמן כמהין וגאודה בג'אפרו.

לתושבי הדרום – צלעות טלה אוסטרלי עם מח עצם וטפנד במסעדת כדיתא; סטייק פרגיות בניחוח קרמל וטימין מוגש עם קוביות בטטה, קרמל וטימין ב"ערמונים"; קסולה שוק אווז עם עדשים שחורות וירקות שורש קצוצים ברוטב הדרים וטימין באחוזת סמילנסקי; או 400 גרם אסאדו עגל ללא עצם בצלייה איטית על גחלים לוחשות באל-גאוצ'ו.
 
לתושבי המרכז – "צ'רלי" מציע תבשיל פירות ים מבוסס שרימפס, קלמרי ומולים עם אספרגוס ובזיליקום בקארי ירוק, שמוגש עם אורז מאודה; רביולי ארטישוק ירושלמי מוקפץ בירקות שורש ב"אגווה".
 
לתושבי השרון – מפילה דג ספרדי עם קלמרי ובייבי שרימפס, על מצע ניוקי ברוטב שמנת-פרג ב"אושן"; פילה סלמון על מצע פירה ברוטב מיסו ב"מדזו".

לתל-אביבים: תבשיל זנב שור מוגש עם קוסקוס, ירקות שורש וחומוס ב"מאראבו"; קלמרי סגול טרי צרוב על האש עם עגבניות ובצל צלוי ב"איזבל בר פירות ים".

מעריב פרסם חוברת מקיפה באמצעותה תוכלו לתכנן מבעוד מועד את הארוחה שלכם, ולקבל מתכונים מומלצים. פרטים נוספים תוכלו לקבל באתר www.rest.co.il

הפסטיבל נערך על ידי טלטל יזמות, שיווק והפקה ובחסות עיתון מעריב ו- rest. לאור ההצלחה בשנה שעברה נמשך שיתוף הפעולה מיוחד עם עמותת נגישות ישראל, הבודקת גישה לאנשים עם מוגבלויות פיזיות, ובפירוט המסעדות המשתתפות המבצע ניתן לקבל גם מידע מפורט לגבי נגישות המסעדות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר