שבוע של גלידות שוקולד באייסברג

החל מיום חמישי ה- 26/10 ולמשך שבוע ימים, מזמינה הגלידרייה לחגוג ברוח האמרהblack is beautiful עם לא פחות משניים עשר טעמי וסוגי גלידות שוקולד חדשים ולא שגרתיים, שנבנו משילוב שוקולד

החל מיום חמישי ה- 26/10 ולמשך שבוע ימים, מזמינה הגלידרייה לחגוג ברוח האמרה black is beautiful עם לא פחות משניים עשר טעמי וסוגי גלידות שוקולד חדשים ולא שגרתיים, שנבנו משילוב שוקולד עשיר ואיכותי עם פירות, אגוזים, תבלינים ומשקאות אלכוהוליים שונים.

בין הסגנונות ניתן למצוא גלידה בסגנון איטלקי, אמריקאי, צרפתי ואפילו מקסיקאי – לכל אחת מרקם, אווריריות ומרכיבים שונים האופייניים לה.

טעמי גלידות השוקולד המיוחדים שימתיקו את השבוע כוללים: נוצ'ולה- גלידה איטלקית בטעם שוקולד ואגוזים;שוקולד קפה; chocolate Triple mintעם נענע, מנטה וסוכריות מנטה; שוקולד-קוקוס; שוקולד לבן עם פרלין ופירות יער; גלידה אמריקאית של שוקולד חלב עם דובדבנים ופקאן; סטרצ'יטלה איטלקית- גלידת וניל עם פצפוצי שוקולד; שוקולד תפוז; שוקולד בננה; גלידת שוקולד וצ'ילי מקסיקאית; B&W – שוקו וניל; שוקולד לבן, אייריש קרים ופיסטוק.

את הגלידות ניתן יהיה לרכוש במנות אישיות – רגילה (17 שקל), גדולה (22 שקל) במנת ילדים (13 שקל) או לפי משקל (75 שקל לק"ג). בנוסף, בגזרת הקינוחים ניתן יהיה ליהנות ממנות כמו עוגת שוקולד חמה עם פאדג' (31 שקל), גלידת שוקולד מרירי עם קציפת שוקולד לבן בין שכבות מרנג (32 שקל) ועוד.כל הגלידות נרקחות בעבודת יד במקום מדי יום במיוחד עבור הפסטיבל ממרכיבים טבעיים בלבד: שוקולד בלגי משובח, אגוזים פריכים וטריים, חלב ושמנת עשירים- ללא תוספים מלאכותיים, תרכיזים או אבקות.

לדברי אילן ודלית בר, הבעלים של גלידריית אייסברג, שבוע שכולו שוקולד הוא אך מתבקש: "הישראלים אוהבים ומחפשים את השוקולד, ואת זה אפשר לראות בקלות דרך הפתיחה של חנויות השוקולד ודרך מותגי השוקולד הבינלאומיים שהגיעו לאחרונה לארץ. השוקולד משתלב מצוין עם מגוון חומרי גלם ומתאים במיוחד לסתיו: הוא עשיר, מנחם, חם וסקסי – והכי חשוב, מעלה חיוך מאושר על פני כל מי שטועם אותו.".


גלידה אייסברג
בן יהודה 108, תל אביב
03-5225025, www.rest.co.il/iceberg

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר