שבחים מארה"ב למסעדות הגורמה Deca והרברט סמואל

דייויד קאופמן, עיתונאי "Departures", מגזין הלייפסטייל והתיירות אשר מופץ במיליוני עותקים ברחבי ארצות הברית, ערך השוואה בגליון מרץ-אפריל האחרון, בין שתי מסעדות הגורמה שנפתחו השנה על ידי שני שפים ותיקים

דייויד קאופמן, עיתונאי "Departures", מגזין הלייפסטייל והתיירות אשר מופץ במיליוני עותקים ברחבי ארצות הברית, ערך השוואה בגליון מרץ-אפריל האחרון, בין שתי מסעדות הגורמה שנפתחו השנה על ידי שני שפים ותיקים: מסעדת Deca, אשר נפתחה בייעוצו של השף חיים כהן עם השף יניב כספי, ומסעדת "הרברט סמואל", של השף יונתן רושפלד. שתיהן זוכות לשבחים במאמר זה.

"שתי המסעדות מספקות את הבגרות הרצויה בתרבות הקולינרית המתפתחת של ת"א", כותב קאופמן, שחילק את ההשוואה בין שתי המסעדות לקטגוריות הבאות: אילן יוחסין של השף, החלל, איזה שולחן עדיף להזמין, סוג האוכל, מנה מועדפת, הסצנה והשכונה.

על מסעדת Deca כתב קאופמן:
אילן יוחסין – השף חיים כהן, כיום סלב טלוויזיוני, אשר בשנות ה-90 היה הבעלים של מסעדת "קרן" היוקרתית, בה היו מבקרים שרים למינם ושאר אנשי הון.
החלל – לשעבר היה סדנת עבודה. כיום המסעדה מכילה מספר חללים אינטימיים, ומעל מעין "כלוב" שקוף של טארה-קוטה איטלקית המקיפה את חלל המסעדה הראשי.
שולחן שכדאי להזמין – כל אחד מהשולחנות הממוקמים מתחת לטארה-קוטה.
סוג האוכל – מסעדת גורמה חלבית כשרה, הראשונה מסוגה בת"א.
מנה מומלצת – דג סיבס צלוי עם ראגו קינואה וסלט סלק.
הסצנה – אוכלי כשרות, החל מסוחרי יהלומים חובשי כיפות ועד תיירים ניו-יורקים ופריזאים.
השכונה – אזור התעשייה המזרחי של ת"א, הקרוב לאזור הבארים והמועדונים של העיר.

Deca
רח' התעשיה 10 ת"א
טל. 03-5629900



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר