שבעה אתרי יקבים מומלצים בעולם ע"י גולשי Booking.com

על פי סקר שערכה לאחרונה Booking.com, קצת יותר מחמישית (21%) מהמטיילים בעולם, אומרים כי ישמחו לצאת לסיור ביקב במהלך השנה הקרובה. מניתוח של 152 מיליון חוות דעת של מטיילים, סיננה חברת שירות הזמנות מקומות הלינה, שבעה יקבים מומלצים ביותר על פי משתמשי האתר, וכן את המקומות הטובים ביותר ללון בהם בקרבתם. ביעדים אלה תוכלו לטעום מהיינות המקומיים, ללמוד כיצד משיגים איכות יין גבוהה, ואף להצטייד בבקבוקים מובחרים מהיקב החדש שגיליתם.   

העיר בון בצרפת ממוקמת היכן שלפני מיליוני שנים היה ים טרופי. אומרים כי הקרקע העשירה שנשארה מאותו ים, היא סוד הטעם העשיר של יינות בורגונדי. כדי לראות ולטעום מה באמת שיש לאזור להציע, כדאי לבקר שם בסוף השבוע השלישי של נובמבר, במכירה הפומבית של הוספיס דה בון (Hospice de Beaune Wine Auction) ובפסטיבל המתקיים באזור. היכן לשהות? Barbary Lane House Rental הממוקם במרכז ההיסטורי של בון, מציע דירות נופש עם אח לחימום וחלון אל החצר הפנימית ההיסטורית מהמאה ה- 17. 

דרך היין של אזור סטלנבוש בדרום אפריקה מציעה יותר מ- 150 חדרי טעימות יין. היעד שהיקבים והיינות בו זוכים לציונים גבוהים מהמטיילים של Booking.com,כמו גם  האוכל והנוף, מארח פסטיבלים ואירועי יין על בסיס קבוע. היכן לשהות? Eikendal Lodge ממוקם בין יקבים למרגלות הר הלדרברג (Helderberg Mountain) ליד סטלנבוש, ויש בו גנים פורחים ובריכה. מסעדת Cucina di Giovanni ב- Eikendal מגישה ארוחות צהרים וערב במרתף יינות הנמצא במרחק של 15 דקות צעידה מהמלון.

רודסהיים אם ריין בגרמניה  – עיירה ציורית זאת (Rüdesheim am Rhein) בעמק הריין היא יעד מבוקש בקרב אוהבי יין, ומשמשת בית למוזיאון היין Rheingau שמציג מגוון תערוכות מהעת העתיקה ועד היום. היכן לשהות? Breuer's Rüdesheimer Schloss בניהול משפחתי, שמוקף ברחובות העיר העתיקה, ממוקם בבניין מהמאה ה- 18. המסעדה המסורתית של המלון מציעה מגוון יינות מהיקב הפרטי, מהם ניתן לטעום וגם לרכוש.

firehouse bar&shop
firehouse bar&shop

מנדוזה בארגנטינה – למרות שמקור זן המלבק הוא בצרפת, הוא זוכה לאיכות גבוהה והצלחה באקלים של מנדוזה. אין זה מפליא שהיינות מאזור זה ידועים כבעלי תפוקה עשירה, מפני שהענבים באזור כאן נהנים משמש במשך 300 ימים בשנה. היכן לשהות? עם האווירה הביתית שלו, Bed And Breakfast Plaza Italia הוא בית הארחה קטן במיקום מרכזי – רק 300 מטרים מרחוב Rivadavia וכיכר Independencia. הוא פופולרי בקרב מטיילי אתר ההזמנות שהעניקו ביקורות טובות למנדוזה עבור היקבים, הנוף ומזון הגורמה שלה. צוות בית האירוח יכול גם לסייע לכם לצאת אל מגוון סיורי טעימות באזור.

יקבי נאפה וואלי בארה"ב מתגאים בגידול ענבים איכותיים ביותר. באזור זה תוכלו לשוטט לאורך היקבים האינסופיים ולפגוש את האנשים שמאחורי היין, בעוד אתם נהנים מחופשה רגועה. היכן לשהות? Milliken Creek Inn הוא מלון יוקרתי למבוגרים בלבד,  הממוקם 15 דקות נסיעה מהיקבים פרנסיס פורד קופולה, Renteria ו- Rocca Family. תוכלו גם להצטרף לחוויית יין משלימה בקבלת פנים יומית של יין וגבינות במבנה המרכזי של המלון.

האזור הכפרי פוקולבין באוסטרליה המוקף במגוון יקבים של עמק האנטר, ממוקם בלב אזור היינות הוותיק ביותר של אוסטרליה. הוא משמש בית למגוון מלונות ואכסניות, ומסעדות המגישות יינות ומזון גורמה עונתי. היכן לשהות? Berenbell Vineyard Retreat שמשתרע על פני 12 דונם בעמק האנטר בפוקולבין, מציע יחידות דיור עם נוף מרהיב אל היקבים ואל רכס ברוקנבק (Brokenback Mountain Range). המלון נמצא 5 דקות הליכה ממספר מסעדות ויקבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר