שגב אקספרס

בספר זה, השני של השף שגב משה, תמצאו מתכונים מהירי הכנה, קלים וטעימים, שאת כולם תוכלו להכין במטבח הביתי ולהשיג תוצאות מרשימות במאמץ קטן מאוד

שגב אקספרס
מאת השף שגב משה
הוצאת קוראים
המחיר: 98 ש"ח

בספר זה, השני של השף שגב משה, תמצאו מתכונים מהירי הכנה, קלים וטעימים, שאת כולם תוכלו להכין במטבח הביתי ולהשיג תוצאות מרשימות במאמץ קטן מאוד.

צורת ההגשה זוכה לדגש מיוחד בספר זה. בין המתכונים תמצאו טיפים ורעיונות יצירתיים להגשה לא שגרתית, המלצות לכלים מיוחדים ושיטות חיתוך ופרזנטציה, שיהפכו כל סלט עגבניות פשוט למנה מעוררת התפעלות.

כל מנה בספר מתוזמנת לפי שלבי ההכנה השונים. לעתים זמן ההכנה הכללי של המנה ארוך, אך בפועל מדובר ב- 10 דקות עבודה ועוד שעה בתנור.
כל המתכונים נבדקו ותוזמנו בכלים ביתיים, ואם תמלאו באדיקות אחר ההוראות – ההצלחה מובטחת.

שגב נשוי לסטייליסטית סנדרה רינגלר-שגב ואב לליאו בן השנתיים. גדל בבית מרוקאי מסורתי, ובבעלותו שתי מסעדות מצליחות.
מסעדת "שגב" בהרצליה פיתוח מוכתרת כבר שנתיים כאחת מבין 10 המסעדות הטובות בישראל על-ידי המגזין הגסטרונומי "על השולחן". מסעדת הקונספט החדשה שלו, "שגב אקספרס" ברמת החייל, זוכה גם היא להצלחה מסחררת.

מאחורי שף שגב 17 שנים של בישול מקצועי במטבחים שונים. הוא למד את אמנות הבישול בבית הספר "תדמור", אפייה באוסטרליה, והתמחה בבישול מאכלים בבנגקוק שתאילנד.
שגב מייעץ בנושאים קולינריים למותגי מזון גדולים בארץ ובעולם, בשנים האחרונות מרצה בנושא בישול בריא.
את דרכו בטלוויזיה החל לפני יותר משבע שנים. והוא מגיש ומבשל בשתי תוכניות טלוויזיה ב"רשת" שבערוץ 2: "אצל שגב במטבח" ו"שגב בא לבשל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר