שולחן קינוחים לקטנים ולגדולים – קלאס באפס מאמץ

גם המבוגרים אוהבים להתפנק ולחטוא מדי פעם עם מתוקים. כאשר מארחים בבית חברים אפשר כמובן להכין שניים-שלושה קינוחים תוצרת בית, אך בכל הקשור לעיצוב עדיף להשתמש במוצרים קיימים ולעצב אותם בצורה מיוחדת
מי אמר שתמיד חייבים להכין את כל הקינוחים לבד? אפשר כמובן, אבל אפשר גם להיעזר במה שקיים בשטח ונמצא ממש מתחת לאף. הכתבה מציגה אפשרויות לבניית שולחן קינוחים מעוצב ממוצרים קיימים כמו מגדל קרמבו, גלידות כמו בחנות, גלידוניות, סוגים שונים של וופלים ועוד

מי אמר שתמיד חייבים להכין את כל הקינוחים לבד? אפשר כמובן, אבל אפשר גם להיעזר במה שקיים בשטח ונמצא ממש מתחת לאף. הכתבה מציגה אפשרויות לבניית שולחן קינוחים מעוצב ממוצרים קיימים כמו מגדל קרמבו, גלידות כמו בחנות, גלידוניות, סוגים שונים של וופלים ועוד.

עיצוב שולחן קינוחים לילדים

אירוע לקטנים ולגדולים נמדד כמעט תמיד בהתאם למה שמוגש על השולחן. זה מתחיל במתאבנים צבעוניים ומסוגננים, סלטים, תוספות ומנות עיקריות, ולבסוף מסתיים בקינוחים. אפשר לארגן את ההגשה על מגשי אירוח וכך יש הכול מהכול, אך תמיד הקינוחים יבודדו לשולחן מיוחד ומעוצב, שהמטרה שלו לענג את האורחים. המתוקים מקבלים מקום של כבוד, ולכן כולם מחכים להם באירועים או באירוח הביתי. יחד עם זאת, הם צריכים לעורר חשק ולהיראות יפים ומעוצבים. העיצוב יכול לבוא לידי ביטוי בהתאמה לקונספט של האירוע. למשל, אם מדובר על יום הולדת לבנים והנושא הוא כדורגל, ניתן להקים שולחן בצבעי שחור לבן המשלב עוגות, עוגיות, גלידוניות או קרמבו, סוכריות וכדומה בצבעי שחור-לבן, או לעצב את הממתקים בצורת כדורגל. לחילופין, אם חוגגים לבנות יום הולדת ברביות, כמה יהיה יפה לעצב עוגה של בובת ברבי עם שמלה מתנפחת ממרשמלו ורוד לבן, או גלידה בצבעים דומים. ככל שתהיו יותר יצירתיים, כך השולחן המפתה ירשים יותר את האורחים, שלא לדבר על כך שהם  בוודאי ילקקו את האצבעות.

עיצוב שולחן קינוחים למבוגרים

גם המבוגרים אוהבים להתפנק ולחטוא מדי פעם עם מתוקים. כאשר מארחים בבית חברים, אפשר כמובן להכין שניים-שלושה קינוחים תוצרת בית, אך בכל הקשור לעיצוב, עדיף להשתמש במוצרים קיימים ולעצב אותם בצורה מיוחדת. למשל, מגדל קרמבו גבוה ומרשים, גביעים עם גלידה או קינוחי צנצנת צבעוניים המסודרים בצורות גיאומטריות, סופלה אישי בגביעי נייר, פונדו שוקולד עם פירות טריים וחתוכים, וכיוצא בזה. בנוסף, מומלץ להתאים את המפה וכלי ההגשה מבחינת הגוונים והסגנון, להוסיף מפיות פרחוניות, נרות ריחניים, לפזר על השולחן עלים ופרחים יבשים בצבע אחיד או סידורי פרחים טריים. אפשרות אחרת היא לארגן שולחן עם מתוקים על מגשים גדולים, כך שיהיה אפשר לעבור בין האורחים ולהגיש להם את כל הטוב הזה ישר לידיים.

בר קינוחים לאירועים גדולים

אירועים כמו חתונות או בר/בת מצווה משלבים הרבה פעמים בר קינוחים, אליו האורחים ניגשים לקראת סוף האירוע וטועמים. בר מעוצב מחברת קייטרינג מקצועית יכול לעלות לא מעט. לפיכך, ניתן לחסוך בעלויות, לקנות את חומרי הגלם ולעצב לבד בקערות צבעוניות התואמות את צבע הממתק. למשל, קערה אדומה שבתוכה תהיה ערימת סוכריות נחש בצבעי אדום כתום, קערה ירקרקה עם סוכריות גומי בצבעים דומים, קערה בצבע בז' עם וופלים משוקולד, צנצנות מעוצבות עם סוכריות מקל גדולות, עוגיות מקרון צבעוניות על מגש גבוה ושקוף ועוד. באירוע של ברית למשל, ניתן לעצב את בר הקינוחים בצבעי כחול לבן. רכשו בקבוקי תינוק קטנים והכניסו לתוכם סוכריות כחול-לבן, שאותם יהיה ניתן לקחת למזכרת בסוף האירוע הביתה. בסמוך העמידו כלי זכוכית גבוה ורחב וסדרו עליו חמצוצים בצבעים דומים הנשפכים לכיוון השולחן. תוכלו גם לקנות קרמבו בצבעי כחול-לבן ולתקוע מעל כל אחד קיסם עם פתק קטן המוקיר תודה לכל מי שהגיע לאירוע. כך בר הקינוחים יתאים לאופי האירוע.

שולחן קינוחים לכנסים

כאשר מדובר על שולחן קינוחים לכנסים, הכול צריך להיות מרשים ואלגנטי אך עדיין מגרה ואטרקטיבי. מומלץ לבחור בקינוחי צנצנות מגוונים, עוגות מיוחדות ומקושטות בצורה מעודנת ושילוב של מגשי פירות חתוכים בהתאם לעונה. ניתן לשלב קינוחים במרקמים שונים ובגודל המותאם לנגיסות קטנות, על מנת שהאורחים יוכלו לנשנש בעמידה בזמן המינגלינג, ולא להסתבך עם קינוחים הדורשים צלחת אישית וסכו"ם. ניתן אף לסדר בין הקינוחים קוקטיילים שונים, או להכין שולחן נפרד או בר אלכוהול על פי בחירתכם.

והכי חשוב, זה לא דורש יותר מדי מאמץ, רק מעט יצירתיות!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר