שופרסל מסיימת יישום והטמעה של מערכת לניהול מבצעים של Unica

GSTAT המייצגת בארץ את חברת Unica שמשה כיועצת וכמלווה מקצועית של תהליך היישום, ההטמעה וההדרכה שבוצע על ידי חברת גילון

שופרסל מסיימת בימים אלה פרוייקט יישום והטמעה של מערכת לניהול מבצעים (CM) של Unica, בהיקף כספי של מיליון ש"ח.
 GSTAT המייצגת בארץ את חברת Unica שמשה כיועצת וכמלווה מקצועית של תהליך היישום, ההטמעה וההדרכה שבוצע על ידי חברת גילון.

הטמעת מערכת לניהול מבצעים של Unica נועדה לאפשר לרשת לנהל את כל המבצעים באמצעות מערכת מרכזית אחת המתממשקת לכל מערכות ההפצה של פעילויות השיווק ברשת, כולל דיוור קופונים, שליחת SMS, הצעות שיווקיות בקופות במעמד הקנייה עצמה. המערכת מאפשרת ליזום מבצעים שיווקיים, המופצים באופן מיידי, עד לרמת הלקוח הסופי ושליחת הצעות הממתינות ללקוח עם הגעתו לסניף.

שמיר סגל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- GSTAT, אומר כי יישום מערכת לניהול מבצעים ישפר את יכולותיה של שופרסל בכל הנוגע לניהול הקשר עם הלקוח. "מערכת C.M. של Unica תתרום לקיטון משמעותי בהוצאות התפעול הכרוכות בייזום מבצעים, במקביל להעלאת האפקטיביות שלהם. שופרסל הנה הלקוח הקמעונאי הראשון של חברת Unica בארץ ופרויקט היישום דרש מענה לאתגרים רבים הרלוונטיים לעולם הקמעונאות, ושונים משמעותית מיישומי Unica שביצענו בבנקים, בחברות תקשורת ובחברות אינטרנט בארץ". 

אירית פרידליס וינשטיין, מנהלת מחלקת CRM ו- BI בשופרסל, אומרת: "היעד המרכזי של המערכת הוא להעביר את – המסר הנכון, בעיתוי הנכון, ללקוח הנכון, בערוץ הנכון. כך ניתן להביא למיצוי מתמיד של 'פוטנציאל הלקוח' בכל נקודת זמן, ולהפוך את האינטראקציות מול הלקוחות להזדמנות עסקית. המערכת גם מאפשרת לנו למדוד את האפקטיביות של הפעילות השיווקית לאורך זמן ולבקר את עצמנו בצור קפדנית".

אלון פייט, מנכ"ל שופרסל פיננסים, המנהלת את מועדון הלקוחות וכרטיס האשראי של שופרסל, מעריך כי המערכת של Unica תאפשר לשופרסל ליצור יתרון יחסי בשוק הקמעונאי בישראל. "מערכות דומות מותקנות כיום בישראל רק בארגונים ספורים בתעשיית הפיננסים והתקשורת ואין אף רשת קמעונאית המחזיקה במערכת דומה לניהול מבצעים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר