שופרסל מקדמת ב-160 סניפים את המוצרים שזכו בפרסי מוצר השנה 2008

המוצרים החדשניים יוצבו בראשי גונדולה ממותגים ובתצוגות חוץ מדף. הפעילות תדמיתית ותערך בסיסמה "שופרסל מברכת את זוכי מוצר השנה 2008"

18 מוצרים, זוכי פרסי מוצר השנה 2008, משתתפים בפסטיבל החדשנות שעורכת שופרסל בסניפיה זו השנה השלישית ברציפות.
הפעילות, למשך שבועיים, תקיף את כל סניפי שופרסל ביג ושופרסל שלי, ובסך הכל כ-160 סניפים.
בסניפים המשתתפים בפעילות, יוצבו מוצרי השנה בתצוגות מובלטות ובמיקומים מועדפים. הפעילות תיתמך בפרסום בעיתוני הרשת ובשילוט ובתצוגות ברצפת המכירה.

גם השנה הפעילות תהיה תדמיתית, תחת הסיסמה "שופרסל מברכת את זוכי מוצר השנה 2008".

מניתוח נתוני קניות של חברי מועדון לקוחות שופרסל עולה כי בעקבות הפעילות בשנים קודמות, גדל שיעור ההתנסות של לקוחות שופרסל במוצרי השנה, והם נמצאו יותר בסל הקניות הממוצע של הלקוחות.

בכל סניף שופרסל ביג ושופרסל שלי יוקדשו שני ראשי גונדולה למוצרי המכולת היבשים ולמוצרי הלא מזון. בנוסף יובלטו מוצרי החלב הזוכים במקררי החלב ובמקררי המבצעים. תצוגות מובלטות יהיו גם במקפיאי הגלידה, במקררי השירות העצמי במעדניה, בבמות ובתצוגות חוץ מדף.

בראשי הגונדולות ובמדפים יוצבו סטופרים תלת ממדיים, שדומים להם הוצבו בפסטיבל מוצר השנה שערכה קארפור באירופה. שלטי המדף יציגו לגבי כל מוצר את החדשנות שלו ויהיו תדמיתיים. כרזות תקרה ומודעות בעיתוני הרשת ישלימו את התמיכה הפרסומית, וגם הם יבליטו את החדשנות שבמוצרים הזוכים, ולא ינסו לקדם אותם באמצעות מבצעי מחיר.

הזוכים בפרסי מוצר השנה הוכרזו בתחילת חודש פברואר. מאז עלו ארבעה זוכים בקמפיינים טלוויזיוניים המתקשרים את הזכייה (ביסלי דק, NUTRITIONIST של גרנייה, נייר טואלט לילי ותחבושות היגייניות קוטקס). על רבות מאריזות המוצרים הזוכים, וביניהם גבינת עיזים ויוגורט כבשים של מחלבות גד, פרסיל אקטיב סודה ג'ל, נייר טואלט לילי ואחרים, ניתן למצוא כיום את לוגו מוצר השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר