שוק האיכרים הגיע גם לגבעת שמואל

מושג ומותג "שוק האיכרים" בישראל נוצר ע"י הלפרין ואנסקי מתוך רצון להביא לצרכנים בארץ את התוצרת המובחרת ביותר, וגם מתוך ההכרה שבשווקים רבים בחו"ל נמכרת תוצרת ישראלית משובחת, אותה לא ניתן למצוא על מדפי הסופר והשווקים העירוניים בארץ

מיכל אנסקי, הבעלים של מותג "שוק האיכרים"  יחד עם שותפתה שירי הלפרין, מיכל אנסקיאמנם עסוקה בימים אלה כשופטת בריאליטי הקולינרי "טופ שף", אך מה לא עושים כדי לקדם שוק איכרים חדש – זה שפועל עתה בקניון הגבעה בגבעת שמואל.

מושג ומותג "שוק האיכרים" בישראל נוצר ע"י הלפרין ואנסקי מתוך רצון להביא לצרכנים בארץ את התוצרת המובחרת ביותר, וגם מתוך ההכרה שבשווקים רבים בחו"ל נמכרת תוצרת ישראלית משובחת, אותה לא ניתן למצוא על מדפי הסופר והשווקים העירוניים בארץ.

לכך נוסף גם הרצון לאפשר לצרכן לרכוש את מיטב התוצרת ישירות מידי המגדלים, ללא תיווך ובמחירים הוגנים. גם חוויית הקנייה שונה בתכלית, וכוללת פגישה פנים אל פנים עם המגדלים ותוצרת טרייה.

שוק האיכרים של גבעת שמואל פועל בקניון הגבעה בגבעת שמואל, ומצטרף לרשת שוקי האיכרים של תל אביב, הרצליה ורעננה.
השוק מתקיים מדי יום שישי בין השעות 08:00-15:00 בחנייה הצפונית של הקניון.

את החסות העיקרית לשווקים אלה נותן ארגון Slow Food, אשר חרט על דגלו את האפשרות לתת לאנשים ליהנות מהטעם של האוכל, המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר ובאופן מסורתי ולא תעשייתי. מבקרי השוק קונים ישירות מהחקלאי אשר גידל את התוצרת או מהיצרן אשר הכין אותה, ללא פערי תיווך, ונהנים מאוכל מקומי, טוב, נקי והוגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר