שחף שבתאי – השף הראשי החדש של אל על

שבתאי הוא השף הראשי של מסעדת ניטן תאי שמעתה יוביל את תחום הקולינריה באל על ויהיה אחראי על התפריטים בכל מחלקות השירות

השף שחף שבתאי ממסעדת ניטן תאי, נבחר לשף הראשי של חברת אל על. הוא יוביל את תחום הקולינריה בחברת התעופה, ויהיה אחראי על התפריטים בכל מחלקות השירות במטוסיה. בימים אלה מגבשים שבתאי והצוות שלו אסטרטגיה קולינרית חדשה לאל על, לצד תפריטים חדשים לכל מחלקות השירות במטוסי החברה, שמבטיחה כי אלה  יוצגו בקרוב ויכללו שימוש במגוון רחב של חומרי גלם איכותיים וטכניקות בישול מתקדמות.

צילום פיני סילוק
צילום פיני סילוק

שחף שבתאי (43) יליד קיבוץ עמיעד ולוחם שייטת בעבר, יחליף בתפקיד השף הראשי של אל על את שף ירון שלו ממסעדת טוטו, שהיה בתפקיד זמן קצר מחודש מאי 2017. קדם לשלו בתפקיד השף שגב משה. באל על אומרים כי הישגו הגדול ביותר של שבתאי הוא פתיחת המסעדה סה-סה-זו בפראג, שזיכתה אותו בפרסים רבים, ביניהם תואר שף השנה בצ'כיה וכוכב במדריך מישלן Bib Gourmands למסעדות הקטנות הטובות ביותר.

 שף שחף שבתאי אומר: "אני נרגש להצטרף למשפחת אל על, ומודה על ההזדמנות והאתגר הגדול שניתנו לי. כישראלי גאה, זהו כבוד עבורי לחבור לחברת התעופה הלאומית של ישראל ולאחד המותגים המובילים של מדינתנו.  אני מתרגש לקראת ההזדמנות לבשל ולחדש עבור מי שטס לישראל וממנה, ומכין המון הפתעות קולינריות וטעימות ללקוחות החברה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר