fbpx

שחקן הקולנוע בראד פיט נבחר לשגריר הבינלאומי של המותג האיטלקי Delonghi

יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג יבואנית דלונגי: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי. אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים באותה רמה ואיכות של בית קפה"
הבחירה בבראד פיט לקמפיין הבינלאומי היא הרבה מעבר לעבודה עם אייקון עולמי, אומרים היבואנים ברימאג. "מדובר בשחקן ומפיק מוערך, תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב. מעל הכול, למרות התהילה העולמית בראד פיט שומר על האותנטיות שלו"
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

המותג  הבינלאומי Delonghi (דלונגי), המשווק בישראל באמצעות חברת ברימאג, שמייצר מכונות קפה אוטומטיות איכותיות, בחר בשחקן  הקולנוע זוכה האוסקר בראד פיט כשגריר המותג.  במסגרת ההסכם יככב פיט בקמפיין בינלאומי לסדרת מכונות הקפה האוטומטיות: 'פרפטו – Perfetto',  תחת הסלוגן "בית קפה – אצלכם בבית".

הקמפיין יעלה בישראל באמצעות משרד הפרסום יהושעTBWA/ בהשקעה מדווחת של 6 מיליון ₪, ויכלול בין היתר פרסום בטלוויזיה בערוצים 12, 13 ו-9, כל ערוצי הספורט, קמפיין דיגיטל, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, ופעילות בנקודות המכירה.

במסגרת הקמפיין הצופים מקבלים הצצה ל"יום יום" של הכוכב, שאוסף פולי קפה טריים, רוכב על האופנוע שלו לאורך חופי קליפורניה, ונוסע  לתחנת הדלק לפני שהוא חוזר לביתו להירגע עם כוס הקפוצ'ינו שלו. קרדיטים: directed by Damien Chazelle, cinematographer Linus Sandgren, composer: Justin Hurwitz, photographer: Lachlan Bailey.

לפי הנציגים בישראל, "סרט הקמפיין יוצא דופן באיכותו והיקפו, שנעשו ברמת הפקה קולנועית ותחושת האותנטיות שהוא משדר; מרכיב מרכזי במסר של DeLonghi כחברה משפחתית שהצלחתה והתפתחותה מבוססת על ערכים של יזמות ואותנטיות".

צפו בסרטון הפרסומת

"הבחירה בבראד פיט לקמפיין הבינלאומי היא הרבה מעבר לעבודה עם אייקון עולמי, אומרים היבואנים ברימאג. "מדובר בשחקן ומפיק מוערך, תומך נאמן בנושאי איכות הסביבה, אספן אמנות, חובב אדריכלות ועיצוב. מעל הכול, למרות התהילה העולמית בראד פיט שומר על האותנטיות שלו. זה משקף את ערכי Delonghi כמותג איטלקי שמחובר לשורשיו, עם תשוקה איטלקית, הרמוניה ואלגנטיות ועם זאת נגישה לכל העולם. אייקוני ואותנטי בו זמנית. ממש כמו כוכב הוליוודי שמכין לעצמו כוס קפה פשוטה ומושלמת" – פיוטיות לכוס קפה.

צפו במה שהתרחש מאחורי הקלעים

יאיר רוזן מנכ"ל חברת ברימאג, יבואנית המותג בישראל, מוסיף: "הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה איכותי. אנו מזהים עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות לבית, המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, באותה רמה ואיכות של בית קפה. בשנים האחרונות בכלל, ועם ההתכנסות בבתים בקורונה בפרט, ישנה מגמה צרכנית של מעבר מקפסולות לקפה טרי הנטחן דקות לפני הלגימה הראשונה . באמצעות הקמפיין החדש אנו מדגישים  את ערכי המותג: איכות ויוקרה, העולים בקנה אחד עם הערכים שמשדר השחקן זוכה האוסקר בראד פיט שהוא נועז ובינלאומי, ובו זמנית מתוחכם ואלגנטי".

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה