שטראוס מוציאה גלידות חדשות במותג קרמיסימו

גלידת שטראוס יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף תחת המותג קרמיסימו. מדובר על מהלך אסטרטגי רחב היקף הנאמד בהשקעה של כ – 6 מיליון שקל. המהלך כולל השקת 2 סדרות חדשות: הראשונה טעמים מיוחדים במהדורה מוגבלת, השנייה סדרת מוצרים מופחתי שומן

גלידת שטראוס יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף תחת המותג קרמיסימו. מדובר על מהלך אסטרטגי רחב היקף הנאמד בהשקעה של כ – 6 מיליון שקל. המהלך כולל השקת 2 סדרות חדשות: הראשונה טעמים מיוחדים במהדורה מוגבלת, השנייה סדרת מוצרים מופחתי שומן.

לדברי רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס: "סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו היא פיתוח של טעמים שלא נמצאו עד היום באופן טבעי במקפיא בסופר. במסגרת הסדרה יושקו מידי תקופה טעמים מפתיעים במהדורות מוגבלות. סדרת הטעמים המיוחדים תכלול בשלב הראשון השקת 4 מוצרים חדשים אשר מוסיפים חדשנות, עניין ודינמיקה במקררים של הסופר ממש כמו בגלידריה עבור כלל הצרכנים".

מחקר נכסיות המותג שערכה חברת מרקט ווטש בנובמבר 2005 הראה כי ערכים הקשורים במוניטין של המוצר והיצרן הם בעלי חשיבות גבוהה לצרכנים. יצירת מגוון מוצרים מתחלף במקרר מספקת את יצר ההתנסות וחיפוש החדשנות של הצרכנים.

סדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו מאופיינת בטעמים ייחודיים וכוללת 4 מוצרים:
קרמיסימו שוקולד מנטה מעודן – לראשונה במקרר הגלידות שילוב מפתיע של רעננות המנטה בתוך המתיקות והעושר של השוקולד.
קרמיסימו חמאת בוטנים – בטעם נפלא לילדים ולמבוגרים.
קרמיסימו וניל גורמה – גלידה במרקם עשיר במיוחד.
קרמיסימו מייפל אגוזי קליפורניה – מאופיין בטעם עשיר של מייפיל בשילוב אגוזי קליפורניה אמתיים.

לשוחרי הבריאות – סדרת קרמיסימו מופחתת שומן – קרמיסימו 2 אחוז שומן: סדרת קרמיסימו 2 אחוז שומן כוללת את הטעמים:
תות שדה בתוספת סורבה תות
ריבת חלב עם ריבת חלב דרום אמריקאית
אייס קפה
שוקו וניל עם ריפל שוקולד

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 שקל

על האריזות החדשות
במחקר מיניעים לקניית גלידה משפחתית שערכה חברת הגל החדש באוגוסט 2005 עלה כי האריזה היא הפרמטר השני בחשיבותו לאחר הטעם בבחירה של הגלידה.

לאחר 5 שנים מחליפה גלידת שטראוס את האריזות של קרמיסימו לאריזה אשר מצאה חן בעיני המרואיינים יותר מהאחרות, נתפסת כמתאימה ביותר לגלידה, כמכילה הרבה גלידה, כמעוררת יותר חשק לקנות את הגלידה, כנוחה יותר לשימוש וכמשדרת יותר שהיא מכילה גלידה טעימה ואיכותית. גודל האריזה 1.33 ליטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר