שטראוס מפצלת את תקציב הפרסום בין שלמור אבנון-עמיחי ובאומן בר ריבנאי

המשימה המרכזית של הפרסום בשנים הקרובות תהיה בניית מותג החברה שטראוס, והפיכתו למותג על בארץ ובעולם. לכך נבחר משרד שלמור אבנון עמיחי

גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל, הודיע ביום חמישי האחרון על החלטת החברה לפצל את תקציב הפרסום שלה.
מעתה, פרסום עולם הבריאות יטופל בשלמור אבנון עמיחי/ Y&R, ופרסום עולם ההנאה יטופל בבאומן בר ריבנאי.

לסין אומר כי הפיצול נעשה בהמשך לאסטרטגיה העסקית של החברה, המבנה הארגוני החדש של בישראל, ופורטפוליו המותגים של החברה.

המשימה המרכזית של הפרסום בשנים הקרובות תהיה בניית מותג החברה שטראוס, והפיכתו למותג על בארץ ובעולם. לכך נבחר משרד שלמור אבנון עמיחי, שגם יטפל בפרסום דנונה, מילקי, אחלה, יטבתה , יד מרדכי ואנרגי. בנוסף יטפל המשרד במותגים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס של עלית.
באומן בר יוביל את פרסום מותג עלית (קפה וממתקים), פרה, פסק זמן ו- Must.

משמעות קביעת שני משרדים אלה כמשרדי הדגל של שטראוס, הנה ששטראוס נפרדת מפרסום ראובני פרידן לאחר שש שנים, כאשר החברה מציינת את הישגיו של ראובני פרידן, ביניהם שימור מעמדם וחיזוקם של המותגים מילקי ואחלה. המשרד ימשיך לטפל בגלידת שטראוס.

עוד החלטה של החברה הנה בנושא רכש המדיה, ומסקנה כי עדיף להמשיך ולרכז את התכנון והרכישה תחת קורת גג אחת. יונייטד, שביצעה עד עתה פעילות זאת עבור שטראוס, תמשיך בכך גם בשנים הבאות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר