שטרודל פירות יבשים

לבצק200 גרם מרגרינה "עץ הזית בריאות מהטבע" לאפייה ללא מלח רכה350 גרם קמח תופח (חבילה קטנה)1 גביע שמנת חמוצה 1 חלמון2 כפות סוכרלמלית2 חלבונים200 גרם צימוקים בהירים200 גרם דבלים (תאנים מיובשים) קצוצות200 גרם אגוזים קצוצים גס150 גרם תמרים קצוצים1/2 1 כוסות סוכר1/2 כוס שומשום1/2 כוס קוקוסמרקחת פובידל למריחהלציפוי2 חלמונים2 כפות שמן קנולה אקטיבאבקת סוכר לזרייהתבנית תנור מרופדת בנייר אפייהלהכנת הבצק: שמים בקערה את כל חומרי הבצק ולשים ביד לבצק אחיד. צרים מהבצק כדור, עוטפים בניילון נצמד ומשהים במקרר לשעתיים.להכנת המלית: מקציפים את החלבונים, מוסיפים את שאר חומרי המלית ומערבבים היטב. מחממים תנור לחום בינוני ( 180 צ. ).מחלקים את הבצק לארבעה. מרדדים כל חלק על משטח מקומח לעלה מלבני בעובי 4 מ"מ. מורחים את הבצק בריבה ומפזרים עליו רבע מהמלית. מגלגלים לגלילה, סוגרים את הקצוות ומניחים בתבנית אפייה, כשהתפר כלפי מטה. מכינים כך 4 גלילות.טורפים היטב את החלמונים עם השמן, ומורחים את הגלילות. אופים כ- 40 דקות, עד שהגלילות מזהיבות. מצננים, חותכים לפרוסות ובוזקים מעל אבקת סוכר.

לבצק
200 גרם מרגרינה "עץ הזית בריאות מהטבע" לאפייה ללא מלח רכה
350 גרם קמח תופח (חבילה קטנה)
1 גביע שמנת חמוצה
1 חלמון
2 כפות סוכר

למלית
2 חלבונים
200 גרם צימוקים בהירים
200 גרם דבלים (תאנים מיובשים) קצוצות
200 גרם אגוזים קצוצים גס
150 גרם תמרים קצוצים
1/2 1 כוסות סוכר
1/2 כוס שומשום
1/2 כוס קוקוס
מרקחת פובידל למריחה

לציפוי
2 חלמונים
2 כפות שמן קנולה אקטיב
אבקת סוכר לזרייה
תבנית תנור מרופדת בנייר אפייה

להכנת הבצק: שמים בקערה את כל חומרי הבצק ולשים ביד לבצק אחיד. צרים מהבצק כדור, עוטפים בניילון נצמד ומשהים במקרר לשעתיים.
להכנת המלית: מקציפים את החלבונים, מוסיפים את שאר חומרי המלית ומערבבים היטב. מחממים תנור לחום בינוני ( 180 צ. ).
מחלקים את הבצק לארבעה. מרדדים כל חלק על משטח מקומח לעלה מלבני בעובי 4 מ"מ. מורחים את הבצק בריבה ומפזרים עליו רבע מהמלית. מגלגלים לגלילה, סוגרים את הקצוות ומניחים בתבנית אפייה, כשהתפר כלפי מטה. מכינים כך 4 גלילות.
טורפים היטב את החלמונים עם השמן, ומורחים את הגלילות. אופים כ- 40 דקות, עד שהגלילות מזהיבות. מצננים, חותכים לפרוסות ובוזקים מעל אבקת סוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר