שטרית גרופ SMG בקמפיין חדש ב- 500,000 ש"ח לפיצה האט – סלטים ומוצרי בריאות

פיצה האט תפנה השנה בפרסום לקהלים רחבים יותר מתוחכמים יותר, ותגדיל את פנייתה לקהל הנשים הצעירות/אמהות שאינו קהל קלאסי של המוצר

משרד הפרסום שטרית גרופ, בבעלות רות שטרית, יוצא בקמפיין לסלטים ומוצרי בריאות בפיצה האט.
הקמפיין יציג את קולקציית הסלטים תחת הסיסמה: "מה הכי בא לך? איטלקי, צרפתי או יווני?", ויכלול שילוט חוצות, רדיו, עיתונות נוער ודיוור ישיר.
תקציב הקמפיין: 500,000 ש"ח.

אביטל גינסברג, מנכ"ל שטרית גרופ SMG, אומרת כי פיצה האט תצא השנה עם מספר מוצרים דלי קלוריות שיתווספו לתפריט הפיצות. הקונספט הבריאותי הכובש את ענף הפאסט פוד, יבוא לידי ביטוי גם בפיצה האט ויציג פתרונות בריאותיים בקטגוריות הפיצה, הפסטה והמנות הנלוות.

כצעד ראשון חונכת פיצה האט את הסלטים, ומאפשרת לצרכן את הבחירה המלאה: מה יוכל לכלול בצלחת שלו ועל מה יוותר.
בכל תפריטי הסלטים לצד ציון הערך הקלורי של הסלט יופיע גם ערך קלורי של כל מרכיב במנה.

פיצה האט תפנה השנה בפרסום לקהלים רחבים יותר מתוחכמים יותר, ותגדיל את פנייתה לקהל הנשים הצעירות/אמהות שאינו קהל קלאסי של המוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר