שייקים בריאים שאפשר להכין בכמה שלבים פשוטים

הקיץ כבר כאן ואיתו גם השמש הקופחת. בזמנים כאלו, כולנו מחפשים אחר מפלט מרענן, כשאחד מן הרעיונות המרכזיים הוא כמובן שייק בריאות צונן וטעים. הנה כמה רעיונות לשייקים בריאים שניתן להכין בבית בכמה שלבים פשוטים

היתרון המרכזי בהכנת שייק בריא הוא הקלילות בה אנחנו יכולים להכין את השייק לגמרי לבד באמצעות בלנדר ביתי

בימים קיציים בהם השמש יוקדת וגם המזגן לא תמיד עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, שייק קר וטעים תמיד היה רעיון מעולה שסוגר לנו את הפינה בקיץ חם ולוהט. השייק מספק לנו כמה דקות של התרעננות, נוסך בנו כוחות מחודשים וכמובן, מקרר לנו את היום הלוהט. היתרון המרכזי בהכנת שייק בריא, הוא הקלילות בה אנחנו יכולים להכין את השייק לגמרי לבד באמצעות בלנדר ביתי. אז הנה כמה רעיונות שישדרגו לכם את הקיץ הקרוב.

שייק פירות קלאסי

כשמדובר בפירות, אין מקום לטעויות, הטבע תמיד מספק לנו את החומרים הבריאים ביותר, כך אנחנו צורכים סוכר טבעי ועוד המון ויטמינים חיוביים שיש בפירות. הווריאציה הראשונה היא כמובן הקלאסיקה: תות בננה. השתמשו ביחס של חצי כוס תותים על כל בננה, אם אתם מעדיפים את הטעם של אחד הפירות ורוצים שהוא זה שישלוט בשייק, הוסיפו עוד קצת ממנו. הוסיפו 3/4 כוס קרח, גביע יוגורט טבעי וחצי כוס חלב. טחנו את כל המרכיבים באמצעות בלנדר עד לקבלת מרקם אחיד, ותיהנו משייק מהיר וקליל. אם אתם מרגישים שאתם צריכים עוד קצת מתוק, הוסיפו כפית או שתיים של דבש.

שייק בננה וחמאת בוטנים

השייק הבא מתאים בדיוק לנשנוש קליל אחרי אימון; גם טעים, גם נותן תחושת שובע וגם בריא במיוחד. השתמשו ביחס של 2 כפות חמאת בוטנים על כל בננה, הוסיפו כוס יוגורט עשיר בחלבון, עדיפות ליוגורט בטעם טבעי או בטעם ווניל, מעט חלב וחצי כוס קרח. הכניסו את כל המרכיבים אל הבלנדר עד לקבלת מרקם חלק, ותיהנו משייק עשיר בחלבון, קליל וטעים. כמובן שתוכלו להחליף את כל המרכיבים המכילים חלב בתחליפי סויה על מנת לקבל שייק טבעוני מעולה שיתאים בדיוק בשבילכם.

שייק אננס – פסיפלורה על בסיס מיץ תפוחים

שייק אננס פסיפלורה הוא השייק האולטימטיבי להפסקת צהרים קלילה ומרעננת. עונת האננס והפסיפלורה קצרה מאוד בישראל, אך כמעט תמיד ניתן להשיג פירות קפואים שמתאימים בדיוק להכנת שייק מרענן. הכניסו אל הבלנדר אננס ופסיפלורה במידה שווה, ואם תרצו להמתיק מעט את החמיצות של האננס והפסיפלורה, הוסיפו מעט מנגו ופקאן מסוכר. הוסיפו מיץ תפוחים במידה, טחנו את המרכיבים ותיהנו משייק חמוץ – מתוק, מרענן וקליל.

שייק פירות יער וזרעי צ'יה

כמובן שאי אפשר לדבר על שייק בריאות בלי להזכיר זרעי צ'יה, אז הנה מתכון מהיר ואפילו משביע. השתמשו בפירות יער, פטל או תותים, הוסיפו זרעי צ'יה ומעט קרח וטחנו הכול על בסיס מיץ תפוזים, ותיהנו משייק קליל ומהיר.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה