שילה – טעים, רועש ויקר

האוכל עדיין מצוין; אבל הרעש פשוט בלתי נסבל – כנראה שהפתרון הוא להזמין מקום במרפסת הפתוחה החיצונית, אבל גם מיקום משופר והפחתת דציבלים לא יוזילו את המחיר – המרקיע שחקים בעיקר בגלל מחיר הדגים

את "שילה – בר עם אוכל" הכרנו קרוב לתחילת פעילותה, ומאז פקדנו את המקום מספר פעמים – תמיד מתפעלים מרמת האוכל הגבוהה.
הארוחה שלנו בשילה ביום שישי האחרון, בשעת ערב מוקדמת יחסית (20.00) הייתה כבר משהו שונה.

האוכל עדיין מצוין – ברכות לשף ולצוות שלו; אבל הרעש פשוט בלתי נסבל – כנראה שהפתרון הוא להזמין מקום במרפסת הפתוחה החיצונית, אבל גם מיקום משופר והפחתת דציבלים לא יוזילו את המחיר – המרקיע שחקים בעיקר בגלל מחיר הדגים, שבתפריט מופיעים ברמה מינורית יותר, אך מוקראים ע"י המלצרית בעת בחירת המנות – ובינינו, מי זוכר מה שמע, ובעיקר עם כל הרעש מסביב?

וכך, בעוד נשארו במחיר סביר מנות כמו שרימפס חלב קוקוס (56 ₪) – אם כי מדובר במנה ראשונה שהסועד שלנו אוהב לאכול אותה בשילה כמנה עיקרית; ומנת טאטן פירות ים המופלאה (78 ₪); הרי דג הפרידה והלברק זינקו למחיר של 138 ₪ למנה – מחיר מופקע ביותר. נכון, שני הדגים ברמה גבוהה, נתחים נאים, וההגשה שלהם עם ירקות מרהיבת עין – אבל המחיר – פשוט שערורייה: 40 דולר למנת הדג בלבד?

נהנינו מאוד מסלט ברזל מבוסס תרד ועלים אחרים על קרפצ'ו וסלק (42 ₪), ומסביצ'ה דג (44 ₪).
שילמנו 40 ₪ דמי חליצת בקבוק המרגלית קברנה סוביניון ספיישל ריזרב 2004 שהבאנו איתנו – והדעות עליו לא היו ברורות עד סיום הבקבוק, 24 ₪ לבקבוק מים מינרלים מוגזים גדול, ו- 35 ₪ לחנייה שנוספו לחשבון ובהחלט היו שווים נוח מצוקת החנייה באזור – ומחיר הקנס והגרירה הצפויים.

במחירים הגבוהים של הדגים אולי אנחנו צריכים להאשים את עצמנו על שהזמנו אותם. אבל את הרעש קיבלנו ממש בלי שרצינו.

שילה – טעים, רועש ויקר. אתם תחליטו.


שילה
רח' בן יהודה 182 תל-אביב
טל. 03-5221224

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר