שימוש במדיה חברתית מקדם את מסעדת ההמבורגרים 4Food בניו יורק

האתגר שהמסעדה מציבה בפני הסועד המצוי הוא להרכיב המבורגר ייחודי, לקרוא אותו על שמו, להפיץ אותו באמצעות ה 'חברים' בפייסבוק ובכלי מדיה חברתית נוספים, ולקבל 25 סנט בכל פעם שאורח במסעדה יבחר בהמבורגר 'שלו'

מסעדת המזון המהיר 4Food הממוקמת בניו יורק, פיתחה גישה מקורית לשיווק המבוססת על יצירת תמריץ ללקוחותיה לקדם את מכירותיה באמצעות המדיה החברתית, במקום להקציב סכומים כבדים לפרסום ויחסי ציבור.
כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות.

המסעדה הייחודית מציעה המבורגרים עשויים בצורה של דונאטס, כאשר הסועדים יכולים לבחור את חומרי המזון המרכיבים אותם, אשר כולם מיוצרים או גדלים באזור ניו יורק. האתגר שהמסעדה מציבה בפני הסועד המצוי הוא להרכיב המבורגר ייחודי, לקרוא אותו על שמו, להפיץ אותו באמצעות ה 'חברים' בפייסבוק ובכלי מדיה חברתית נוספים, ולקבל 25 סנט בכל פעם שאורח במסעדה יבחר בהמבורגר 'שלו'.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: המדיה החברתית, כולל הטוויטר, יכולה לשמש ככלי שיווקי לא יקר ויעיל במיוחד לעסקים קטנים. בישראל, משום מה הטוויטר אינו ממריא' והמדיה החברתית, ובעיקר הפייסבוק משמשת בעיקר ליצירת קשר בינאישי של הגולשים, וככלי תדמיתי לחברות גדולות.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר