שיפודי טופו וסייטן על האש

מפשירים גוש סייטן של חצי ק"ג (אפשר במיקרוגל), וחותכים אותו ואת גוש הטופו (כ-300 גרם) לקוביות.חותכים לחצאים כ- 20 עגבניות שרי וכ- 10 בצלצלים (או שני בצלים גדולים לקוביות).מערבבים את חומרי המרינדה בקערה: שש שיני שום כתושות, רבע כוס רוטב סויה, רבע כוס שמן זית, וכמות נדיבה של תערובת תבלינים לברביקיו (כמון, פפריקה, וכו'). ניתן כמובן להוסיף או להעדיף לפי הטעם מלח-פלפל, רוטב צ'ילי מתוק, יין, ריבת בצל, חמאת בוטנים וכו' – או להשתמש בכל מתכון מוכר למרינדה.מניחים בכלי פלסטיק/שקית את קוביות הסייטן והטופו ואת העגבניות והבצלים, ויוצקים עליהם את המרינדה. סוגרים ומניחים במקרר לכמה שעות או לילה. משפדים לסירוגין קוביות טופו וסייטן וחצאי עגבניות ובצלצלים על שיפודים. לא שופכים עדיין את המרינדה.צולים את השיפודים על גחלים, ומדי פעם הופכים ומורחים אותם בנוזלי המרינדה (או בשמן זית) באמצעות מברשת אפייה או מזלג נעוץ בחצי בצל. מגישים ואוכלים ישר מהשיפוד או בתוך פיתה עם חומוס וחמוצים.

מפשירים גוש סייטן של חצי ק"ג (אפשר במיקרוגל), וחותכים אותו ואת גוש הטופו (כ-300 גרם) לקוביות.
חותכים לחצאים כ- 20 עגבניות שרי וכ- 10 בצלצלים (או שני בצלים גדולים לקוביות).
מערבבים את חומרי המרינדה בקערה: שש שיני שום כתושות, רבע כוס רוטב סויה, רבע כוס שמן זית, וכמות נדיבה של תערובת תבלינים לברביקיו (כמון, פפריקה, וכו').
ניתן כמובן להוסיף או להעדיף לפי הטעם מלח-פלפל, רוטב צ'ילי מתוק, יין, ריבת בצל, חמאת בוטנים וכו' – או להשתמש בכל מתכון מוכר למרינדה.
מניחים בכלי פלסטיק/שקית את קוביות הסייטן והטופו ואת העגבניות והבצלים, ויוצקים עליהם את המרינדה. סוגרים ומניחים במקרר לכמה שעות או לילה.
משפדים לסירוגין קוביות טופו וסייטן וחצאי עגבניות ובצלצלים על שיפודים. לא שופכים עדיין את המרינדה.
צולים את השיפודים על גחלים, ומדי פעם הופכים ומורחים אותם בנוזלי המרינדה (או בשמן זית) באמצעות מברשת אפייה או מזלג נעוץ בחצי בצל.
מגישים ואוכלים ישר מהשיפוד או בתוך פיתה עם חומוס וחמוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר