שירה בוסטין מציעה חוויית גורמה בטעם מיוחד: קייטרינג כשר על בסיס צרפתי מביה"ס קורדון בלו בפריז

עם חזרתה של שירה ארצה, התחיל לחץ של חברים וקרובים להכין קינוחים לכל אירוע. השמועה על היצירות המתוקות שנרקחות במטבח של שירה עברה מפה לאוזן, וכך התפתח חוג לקוחות נרחב הכולל בתי קפה ומסעדות. בעקבות הקינוחים החלו הלקוחות לדרוש גם ארגון אירועים מלאים, וכאן התפתחה המומחיות בארגון אירועים לפי דרישת הלקוח

השפית-קונדיטורית שירה בוסטין, בוגרת בית הספר הגבוה לבישול קורדון בלו (Cordon Bleu) בפריז, הקימה את הקייטרינג הכשר "גורמה – חוויה בטעם מיוחד", על בסיס הידע והניסיון של שירה בצרפת ובארץ, שמתמחה בבניית תפריט אישי המותאם לצרכי ורצון הלקוח.

שירה בוסטין, המסייעת באופן אישי בכל תהליך הכנת אירוע, אומרת: "באירוע אנחנו ממליצים על סוגים שונים של מנות ולא על תפריטים שונים. זה האני מאמין שלנו. אין אצלנו תפריט קבוע ובלתי ניתן לשינוי. יש רצון אמיתי לתת ללקוח בדיוק את המנות שהוא רוצה, ולא משהו במקום".

שירה בוסטין מביאה איתה ידע וניסיון יצירה קולינארי רב שנים. בחיידק הבישול היא נדבקה מאימא שלה, שכבר בגיל שנתיים הושיבה אותה לידה על השיש בזמן שבישלה ואפתה. ההתחלה המעשית של הבישול הייתה כבר בגיל 10 בקייטנת "ילדים מבשלים", שם התפתחה אהבתה לשחק, לנסות ולהתנסות עם מרכיבים ותבלינים שונים, להכיר טעמים חדשים, לשדרג, לשפר, לקשט ולעצב את האוכל.

שירה למדה בארץ בבתי הספר "בישולים" ו"תדמור", עשתה סטאז' ועבדה אצל "אידי", שם הייתה גם בין מקימי "האיטלקיה" של אידי. בהמשך הגשימה שירה חלום, ונסעה לפריז ללמוד בבית הספר הגבוה לבישול קורדון בלו. היא למדה במסלול משולב של בישול וקונדיטוריה, בסיומו קיבלה דיפלומת Le Grand Diplome De Cordon Bleu שאפשרה לה לעשות סטאז' באחת הקונדיטוריות המפורסמות והנחשבות ביותר בפריז: Gerard Mulot.

עם חזרתה של שירה ארצה, התחיל לחץ של חברים וקרובים להכין קינוחים לכל אירוע. השמועה על היצירות המתוקות שנרקחות במטבח של שירה עברה מפה לאוזן, וכך התפתח חוג לקוחות נרחב הכולל בתי קפה ומסעדות. בעקבות הקינוחים החלו הלקוחות לדרוש גם ארגון אירועים מלאים, וכאן התפתחה המומחיות בארגון אירועים לפי דרישת הלקוח.

לאחרונה, בעקבות בקשות מיוחדות, ישנם בתפריט של שירה גם מתכונים מיוחדים נטולי סוכר ונטולי גלוטן.

לכל אורך התהליך לא שכחה שירה בוסטין את המטרה הראשונה שלה: "לבנות ללקוח אירוע, תפריט, מנה או קינוח ייחודי, המתאים בדיוק לצרכיו ורצונותיו, וכל זאת בחומרים הטובים והטריים ביותר. בהתאם לכך, כל אירוע מהווה חוויה שלמה ומושלמת, ויעידו על כך הלקוחות החוזרים".


שירה בוסטין
קייטרינג גורמה – חוויה בטעם מיוחד
טל. 054-4466445, 08-8674192

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר