שירות המשלוחים ג'קו עד הבית משתדרג עם הרחבת היצע הדגים ופירות הים

רשת ג'קו דגים ופירות ים משדרגת את שירות המשלוחים "ג'קו עד הבית", המספק דגים ופירות ים טריים עד פתח הבית. שירות המשלוחים פועל מעתה באזורי חלוקה מחיפה ועד גדרה, ומציע מבחר רחב של מוצרים

רשת ג'קו דגים ופירות ים משדרגת את שירות המשלוחים "ג'קו עד הבית", המספק דגים ופירות ים טריים עד פתח הבית. שירות המשלוחים פועל מעתה באזורי חלוקה מחיפה ועד גדרה, ומציע מבחר רחב של מוצרים:
דגים (מחירים לקילו): מושט (35 ₪), פורל (55 ₪ ), סלמון (90 ₪), קאט פיש (59 ₪) וטונה (160 ₪), דגי ים כמו מוסר (90 ₪) פלמידה, לוקוס, לברק (69 ₪) ועוד.
פירות ים (מחירים לקילו): קוקי סאן ג'אק (165 ₪), קלאמרי (59 ₪), ראשי קלאמרי (39 ₪), ג'מבו שרימפס (150 ₪), מולים חצי צדף (42 ₪), בלאק טייגר שרימפס (106 ₪) ועוד.

ניתן להתעדכן טלפונית בדגים מיוחדים שעלו בחכה ובמבצעים מפתיעים שמפרסמת הרשת באתר. בנוסף, ניתן להזמין מוצרים של דגים מוכנים, מתובלים, אפויים, על גריל פחמים. למשל: דניס בגריל בטעם שום (31 ₪), סטייק סלמון ללא עצם אפוי על גחלים, דג פורל טרי, ממי נחל הדן בטעמים מיוחדים ועשירים המושגים בתהליכי עישון חם גלילי מיוחד עם תערובות נסורת וצמחי תבלין מהגליל, או הכנה על פחמים מעץ מובחר. הדגים נשמרים קפואים ומוכנים לאכילה לאחר חימום קצר. על המתכונים אחראי שף הבית –עמוס אוסטריך.

בנוסף, ג'קו עד הבית מרחיבים את היצע היינות, ביניהם סדרת גמלא ויין בוטיק מקיבוץ דן שבגליל – "גלילאו". כמו כן ניתן להזמין שמן זית אורגני של משק קורלנדר ממושב בית הלל, וקינוחים מיוחדים.

את ההזמנות ניתן לבצע דרך קו המשלוחים בשיחת חיוג חינם או על ידי כניסה לאתר, שם מחכה סל קניות עם תמונות מפורטות של הפריטים אותם ניתן רכוש. מינימום הזמנה: 150 ש"ח. יש לתאם את ההזמנה יום מראש.

להזמנות www.dagdag.co.il, 1-800-300-023.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר