שירות חדשני יודיע לאורחי מלונות פתאל באמצעות הודעת SMS מתי החדר שלהם מוכן

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל שיווק של רשת פתאל: "רבים מאורחי המלונות נאלצים לחכות זמן רב לקבלת החדר, מאחר והם מגיעים מוקדם משעת הצ'ק אין. השירות החדש יפתור את הבעיה"

רשת מלונות פתאל יוצאת בשירות חדשני וראשון מסוגו בישראל בתחום המלונות: מהיום, אורחי המלונות אשר יגיעו מוקדם משעת הצ'ק אין, לא יצטרכו לחכות במלון עד לקבלת החדר, אלא יוכלו להשאיר את מספר הטלפון הנייד ולקבל הודעת SMS אשר מיידעת אותם על כך שהחדר מוכן לשהותם.

השירות החדש פותח במטרה להקל על האורחים אשר נאלצים לעתים לחכות זמן לא מבוטל לצד דלפק הקבלה עד שהחדר ינוקה ויסודר מחדש.
השירות גם מבטל את הצורך לעמוד פעם נוספת בתור לקבלת המפתח לחדר. דלפק הקבלה יקצה מקום מיוחד אליו יוכלו האורחים שנרשמו לשירות לפנות ישירות לקבלת המפתח.

השירות החדש פותח ביחד עם חברת "סילברבייט". ברגע שהחדר נקי ומסודר, עוברת הודעה למערכת הממוחשבת של משק הבית, והיא מעבירה באופן אוטומטי הודעת SMS ללקוח.
בהמשך יורחב השירות להודעות נוספות אשר יעניקו אינפורמציה כדאית לאורחים (רק תחת אישורו של האורח).

השירות החדש ניתן בכל 13 מלונות רשת פתאל – באילת, ים המלח, חיפה, באר-שבע, אשקלון, וטבריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר