שירות חדש לתייר ולמטייל: מפות אתרי התיירות של ישראל הועלו לאתר משרד התיירות

משרד התיירות ממשיך בשדרוג אתר המשרד כחלק משיפור השירות לתייר ולמטייל הישראלי, המעונין לטייל באתרי התיירות ברחבי הארץ

מהיום: מפות ישראל ומפות אתרים מרכזיים בערי תיירות הועלו לאתר משרד התיירות. משרד התיירות ממשיך בשדרוג אתר המשרד כחלק משיפור השירות לתייר ולמטייל הישראלי, המעונין לטייל באתרי התיירות ברחבי הארץ. השירות החדש הוכנס לאתר משרד התיירות, לאחר שנמצא כי המילה הנפוצה ביותר בחיפוש בתוך האתר הינה- map/s. את המפות החדשות ניתן להדפיס ולנווט בתוכן בהתאם לצורך.

לאתר הוכנסו מפת ישראל, מפה עם אתרים לצליינים ומפות הערים ירושלים, טבריה, אילת, חיפה, תל אביב ונתניה, בהן מסומנים אתרי תיירות והכיתוב על המפות מופיע בשפה האנגלית. השימוש במפות האלקטרוניות מהווה תחליף להדפסות יקרות של מפות ומאפשר להפיצן ברחבי העולם ובכך מעניק נגישות קלה לכלל הגולשים. המפות מופיעות בכתובת:
http://www.goisrael.com/
Tourism_Eng/Tourist+information/Discover+Israel/
Maps+of+Israel.ht

במקביל, הכניס משרד התיירות לגלריית התמונות של האתר 200 תמונות חדשות, נוסף על 1,800 התמונות הקיימות בו. את התמונות ניתן לאתר על פי שם אתר התיירות או לפי מילות מפתח ובכך למקד ולהקל את החיפוש. בחודשים הקרובים יועלו לאתר תמונות נוספות.

אתר האינטרנט של משרד התיירות- www.goisrael.com, מהווה זרוע נוספת של מערך השיווק של המשרד והוא האתר המרכזי המאפשר כיום לתייר הפוטנציאלי בחו"ל גישה למידע תיירותי מקיף כגון אטרקציות, מקומות לינה, אירועים ופסטיבלים.






כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר