שירות חדש של Cal יאפשר לסועדים במסעדות לשלם באמצעות מסוף וריפון ליד השולחן

השירות החדש מאפשר לסועדים לקבל מהמלצר במהירות את חשבון הארוחה, לשלם אותו במלואו או עבור חלקם היחסי, להוסיף את הטיפ ללא הסתבכויות מיותרות, וכל זאת באופן מהיר ובטוח

ויזה Cal ווריפון חוסכות לכם את ההמתנה לתשלום חשבון במסעדות, עם שירות חדש המאפשר "לסגור חשבון" מול המלצר המשרת אותם, כנהוג במסעדות ברחבי העולם.
השירות החדש מאפשר לסועדים לקבל מהמלצר במהירות את חשבון הארוחה, לשלם אותו במלואו או עבור חלקם היחסי, להוסיף את הטיפ ללא הסתבכויות מיותרות, וכל זאת באופן מהיר ובטוח.

במהלך תקופת מבצע יוכלו מסעדות המכבדות כרטיסי דיינרס לקבל את הקופה הניידת לתקופת התנסות חינם, שבסופה יקבלו המצטרפים את המכשיר בתנאים מיוחדים, ואנחנו הסועדים נוכל ליהנות מהשירות.

המסוף האלחוטי לתשלום בשולחן המסעדה יצטרף למסופי תשלום חשבונות אלחוטיים של וריפון לשירותי משלוחים בבית הלקוח. מנתוני איגוד המסעדות האמריקאי (NRA) עולה כי 78% ממשקי הבית בארה"ב משתמשים בשירותי שליחים, ו- 64% מכלל הצרכנים ציינו שישתמשו בשירותים הכוללים תשלום בביתם.

הזמינות המרבית של הקופה הניידת מהווה חלופה לעסקאות המתבצעות בטלפון, ושליח הפיצה יחייב את כרטיס האשראי עם מסירת המוצר, מול עיני הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר