שירות חדש: www.mapaSOS.co.il מדריך לשירותי חירום לבית ולרכב, לבריאות, תחבורה

אתר מפה, אתר הבילויים הפנאי והנופש המוביל בישראל, מרחיב את פעילותו ואת הקהילה הצרכנית שלו ויוצא בשרות חדש : מדריך לשעות חירום ולימים רגילים בתחומי הבית, הרכב, הבריאות, התחבורה וסידורים שונים. MapaSOS זמין לקהל מנויי האתר בחינם ולקהל הרחב בתשלום חד פעמי של 2.99 שקלים או 9.90 שקל לחודש

אתר מפה, אתר הבילויים הפנאי והנופש המוביל בישראל, מרחיב את פעילותו ואת הקהילה הצרכנית שלו ויוצא בשרות חדש : מדריך לשעות חירום ולימים רגילים בתחומי הבית, הרכב, הבריאות, התחבורה וסידורים שונים. MapaSOS זמין לקהל מנויי האתר בחינם ולקהל הרחב בתשלום חד פעמי של 2.99 שקלים (למנויי פלאפון בלבד באמצעות המכשיר הנייד) או בתשלום לחודש בסך 9.90 שקלים, באמצעות כרטיס אשראי.

השירותים המוצעים במסגרת mapaSOS

שירותים לבית: מחפשים אינסטלטור מומלץ? שיפוצניק אמין? כאן תמצאו מאות מומלצי מפה ואלפי בעלי מקצוע שדורגו על ידי מנויי האתר. עוד בשירותים לבית: חשמלאים, מובילים, מדבירים, מנעולנים ועוד. לראשונה בארץ מוצע לקהל מאגר של למעלה מ-2300 בעלי מקצוע מכל רחבי הארץ, בתחום נותני השירותים והשיפוצים בבית. כל בעלי המקצוע דורגו והומלצו על-ידי המנויים ונבדקו על-ידי סוקרי האתר.

שירותים לרכב: האוטו לא מניע? הגלגל התפנצ'ר mapaSOS נחלץ לעזרתכם עם שירותי גרר מומלצים, מוסכים אמינים ופנצ'ריות בכל רחבי הארץ. למעלה מ 1070 בעלי מקצוע בתחום. עוד בשירותים לרכב: זגגות, חשמל, שירותי שטיפה ואביזרים.

חירום: mapaSOS מרכז עבורכם מספרי טלפון חיוניים: לוכדי נחשים, פורצי מנעולים, תורנויות בתי מרקחת ועוד. למעלה מ- 2035 נותני שירותים בתחום. עוד בחירום: משטרה, מכבי אש, מגן דוד אדום, בתי קברות.

בריאות: לא רק להיפוכונדרים: שיעול קטן? כאב ראש גדול? אנחנו שומרים כאן בשבילכם רשימה מעודכנת של כל מוסדות הבריאות בארץ. העיקר הבריאות. האתר מגיש מידע על למעלה מ- 2690 נותני שירותים בתחום. עוד בבריאות: בתי חולים, בתי מרקחת, קופות חולים

תחבורה: איך מגיעים לתחנה המרכזית של טבריה? זקוקים בדחיפות לטלפון של תחנת מוניות? mapaSOS מציע את כל התשובות. למעלה מ-2080 שירותים בתחום התחבורה. עוד בתחבורה: תחנות רכבת, מוניות, תחנות דלק, חניונים.

סידורים: גם אם דחיתם הכל לרגע האחרון, סידורים בבנק או בדואר, הם חלק בלתי נפרד מהחיים. קבלו את רשימת הסניפים המלאה בכל רחבי הארץ.למעלה מ-1840 שירותים בתחום זה. עוד בסידורים: סניפי דואר, בנקים וכספומטים

כתובת המדריך: www.mapaSOS.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר