שיתוף פעולה אסטרטגי בין נסטלה פוד סרוויס ורשת אווזי

נסטלה פוד סרוויס – חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, משווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות (טבעול, תפוגן, עוף טוב, אסם, בית השיטה, צבר ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד

"נסטלה פוד סרוויס", חטיבת השוק המקצועי של קבוצת אסם, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת אווזי, במסגרתו היא תספק מוצרים לרשת אווזי.
ביניהם גם מוצרי דגל כמו קטשופ אסם העשוי מעגבניות אמיתיות ומרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, הנמכר במנות אישיות ובמכלים להצבה על השולחנות, וטחינה גולמית אוריינטלית עשויה משומשום איכותי, בעלת מרקם עשיר וטעם המתאים לחך הישראלי.
בימים אלו שוקדים שני הצדדים על פיתוח מוצרים ייחודיים לרשת, ועל התאמת מוצרים קיימים לצורכי הרשת.

רשת אווזי הנה רשת מסעדות הגריל המובילה בישראל. הרשת, שהוקמה בשנת 1970. מפעילה 13 מסעדות בפריסה כלל ארצית, החל מחיפה ועפולה בצפון ועד ב"ש בדרום, בנוסף לרשת מטבח מרכזי ומרכז לוגיסטי הממוקם ביהוד, אשר תפקידו להבטיח שמירה על איכות ועל טריות המזון על ידי פיקוח קפדני של וטרינר, טכנולוג מזון ועמידה בדרישות ה'תו הירוק' – המעיד על רמת ייצור גבוהה (בשנת 2007 הרשת מתחילה לעבוד לפי תקני ISO).

ברשת מבקרים מדי חודש 150,000 – 200,000 איש. בשנת 2005 הסתכם סך הכנסותיה ב- 100 מיליון ₪. הרשת מעסיקה כ- 600 עובדים.

נסטלה פוד סרוויס – חטיבת שוק המזון המקצועי של קבוצת אסם, משווקת את מוצרי קבוצת אסם וחברות נוספות (טבעול, תפוגן, עוף טוב, אסם, בית השיטה, צבר ומילוטל) לשוק המקצועי בישראל – בתי מלון, מסעדות, קייטרינג, אולמות אירועים, בתי ספר, גני ילדים, בתי אבות, בתי חולים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר