שיתוף פעולה אסטרטגי בין HP וקמפיין המיתוג האישי של קוקה קולה

מכונות הדפוס הדיגיטלי של HP Indigo נערכו לייצור 800 מיליון תוויות אישית ב- 32 מדינות

חברת HP מדווחת על ייצור שיא של 800 מיליון תוויות מותאמות אישית באמצעות מכונות דפוס דיגיטלי של אינדיגו עבור קמפיין המותג השמי האישי הגדול ביותר שבוצע אי פעם על ידי קוקה קולה.

הקמפיין Enjoy Coca Cola with…, אשר הושק ברחבי אירופה ב -1 במאי, ליצירת תוויות מותאמות אישית, נועד לסייע לקוקה קולה ליצור קשרים ישירים עם צרכניה ב -32 מדינות, ביניהן ישראל.

התוויות המחליפות את הלוגו האייקוני של קוקה קולה בבקבוקים של "קוקה קולה", "קוקה קולה דיאט" ו"קוקה קולה זירו" ב- 150 מהשמות הפופולריים ביותר בכל מדינה (כינויי שם פרטי ושמות חיבה), משלב את טכנולוגיית ההדפסה הקונבנציונלית עם ההדפסה הדיגיטלית של HP Indigo , והודפס על גבי מכונת הדפוס מהסדרה HP Indigo WS6600.

"האריזה משחקת תפקיד משמעותי בקמפיין Enjoy Coca Cola with…, מכיוון שהיא יוצרת קשר בין הבקבוק הפיזי וערוצי התקשורת באינטרנט, ביניהם גם המדיה החברתית ואתרים ליצירת תוכן על ידי המשתמש ", אומרת מרית קרון, מנהלת השיווק של קוקה קולה באירופה. "היכולות להפיק באופן פרסונלי כמות כל-כך גדולה של מדבקות באמצעות מכונות הדפוס של HP Indigo, תחת עמידה מלאה ברמות גבוהות במיוחד של איכות ועקביות כפי שדורשת קוקה קולה, פותחת לפנינו אפשרויות חדשות עבור מסעות פרסום יצירתיים גם בעתיד".

אלון בר שני, סגן נשיא ומנהל כללי, חטיבת אינדיגו של HP, אומר: "טכנולוגיית הפרסונליזציה של אינדיגו מהווה הזדמנות ענקית לחברות כדוגמת קוקה קולה, המעוניינות לייצר קשרים טובים יותר עם לקוחותיהם, מכונות הדפוס הדיגיטלי שלנו הוכיחו יכולות ייצור לטווח ארוך תוך מתן מענה לצרכים של פרויקט בסדר גודל זה, בזמן ובסטנדרטים גבוהים במיוחד של המותג קוקה קולה".

את הפרויקט הוביל פיטר אוברבק מחברת ESHUIS, ספק תוויות הפועל בהולנד. בסך הכל שולבו שמונה ספקי תוויות ברחבי אירופה לייצור של תוויות מותאמות אישית על גבי 12 מכונות דפוס מהסדרה HP Indigo WS6600 . המכונות הדפיסו 24 שעות בימה במשך שלושה חודשים וייצרו כמעט 800 מיליון תוויות. זוהי העבודה הגדולה ביותר מסוגה ונחשבת להישג שיא מסוגו עבור מכונות הדפוס HP Indigo WS6600.

"במהלך חודשים של הדפסה רציפה, הוכיחו מכונות הדפוס הדיגיטלי HP Indigo WS6600 אמינות גבוהה במיוחד, בהשיגם יעדי יעילות וזמן פעילות שיא של 86 אחוזים", אמר פיטר אוברבק, מנכ"ל ESHUIS. "ל- HP Indigo יש רשת חזקה במיוחד של שותפים המספקים ללקוחות כדוגמת קוקה קולה הזדמנויות אינסופיות".

התוכן הסטטי של התוויות, המיועדות לפרויקט זה, הודפסו בתחילה באופן קונבנציונלי על חומר העטיפה, ורק לאחר מכן הוסיפו את המידע הפרסונלי באמצעות מכונות הדפוס HP Indigo WS6600. כל מכונות הדפוס הדיגיטלי של אינדיגו אשר השתלבו בפרוייקט השתמשו באותה התצורה והגדרות כדי להבטיח יישור מלא ועקביות במהלך הייצור.

בנוסף לכך, כדי להבטיח שצבע המותג של קוקה קולה ישמר על פני כל התהליך, פיתחה HP Indigo את הדיו האדום של קוקה קולה. דיו זה שימש כאמת מידה ובקרה לכל מוצרי הדפוס שהשתתפו בפרוייקט בין אם הודפסו בשיטה מסורתית או דיגיטלית. צבע זה ישמש כצבע להתייחסות עתידית בקמפיינים ובפעילות של קוקה קולה.

לצד הפעילות הפיזית, הקימה קוקה קולה פורטל המספק לצרכנים פלטפורמה המאפשרת להם לשתף ולחוות את הקמפיין עם חברים ובני משפחה בכל רחבי העולם. צרכנים יכולים להשתמש באתר כדי ליצור ולהתאים אישית פחיות וירטואליות אותן ישלחו לחברים בפייסבוק. הם יכולים גם לשתף את התוכן ולברר על אירועי קוקה קולה מקומיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר