שיתוף פעולה בין אסם לסטימצקי: "חודש NESCAFE ברשת סטימצקי"

אסם וסטימצקי יזמו שיתוף פעולה שיווקי המשלב בין שני עולמות התוכן – קפה וספרים.
במסגרת המהלך הכריזו החברות על פברואר כ"חודש NESCAFE ברשת סטימצקי" – קונים ממגוון מוצרי NESCAFE השונים (באריזות 200 גרם), מציגים את מדבקת המבצע שעל גבי האריזות בצירוף חשבונית קניה באחת מ- 150 חנויות סטימצקי ברחבי הארץ, ומקבלים ספר שני במתנה (הזול מביניהם).
המבצע כולל את כל הספרים ברשת סטימצקי כולל ספרים בעברית אנגלית ובשפות נוספות, בכפוף לתקנון המבצע.

במסגרת שיתוף הפעולה תתקיים מכירה של מוצרי NESCAFE המובילים בכל חנויות סטימצקי ברחבי הארץ. החנויות יעוצבו באווירת קפה. כחלק ממהלך שיתוף הפעולה יעלו החברות בקמפיין משותף בעיתונות ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ בחודש פברואר, בהשקעה כוללת של מאות אלפי שקלים.

גלית מילוא, מנהלת השיווק של חטיבת הקפה באסם, אמרה: "הרעיון לחבור למבצע משותף יחד עם סטימצקי נבע מהרצון לייצר חיבור בין שני עולמות התוכן – אין כמו לקרוא ספר עם כוס קפה טוב. מצד אחד מותג הקפה הנמס האיכותי והמוביל NESCAFE ומצד שני מותג חנויות הספרים המוביל סטימצקי".

מוצרי NESCAFE כשרים פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

המבצע עד 28.2.2006.











היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה