שיתוף פעולה בין דגני הבוקר של נסטלה וספיידרמן בהשקעה של מיליון ₪

במסגרת שיתוף הפעולה כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה עם דמותו של ספיידרמן, יכול לרכוש כרטיס לסרט "ספיידרמן 3" ב-14.90 במקום ב-35 ₪

נסטלה וספיידרמן משתפים פעולה – החברה פותחת בקמפיין שיווקי חדש לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר שלה והסרט ספיידרמן 3.
במסגרת שיתוף הפעולה כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה עם דמותו של ספיידרמן, יכול לרכוש כרטיס לסרט "ספיידרמן 3" ב-14.90 במקום ב-35 ₪.
כמו כן, באריזות דגני הבוקר (למעט האני נאט 765 גר', קראנץ 700 גר' וטריקס פירות) יחולקו מתנות של דמויות מהסרט.

המבצע יתקיים ברשת רב חן וסינמה סיטי במהלך מאי ויוני, עד גמר המלאי, על בסיס מקום פנוי בימים א'-ה' (ימי חול בלבד).
ניתן לרכוש את המוצרים ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות פרטיות.

הקמפיין בהשקעה של כמיליון ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן ויכלול טלוויזיה בכיכובו של ספיידרמן, ומודעות בעיתונות ילדים ובאתרי האינטרנט.

קרדיטים:
אסם:

מנהלת השיווק: איילת תורן
מנהלת מותג: יעל בן ענת
מקאן אריקסון:
סמנכ"ל קריאייטיב: יניב מלינרסקי
מנהלת קריאייטיב: סיגל עבודי
מנהל לקוחות: ערן שיאון
קופי: עידו בן דור
ארט: יותם שרון
סטודיו: ענת שניר, יסמין שניידר
נרוסקאן: מוטי שבו
תקציבאות בכירה: מיטל נוה, גיא יגור
תקציבאית: חני קדוש
פלנינג: ינת סגל, שירה לוי
מדיה: דן אלעזרי, יניב סנה
מפיקת משרד: אורלי וילנסקי, הדס יוסיפון
בית פוסט: JCS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר