שיתוף פעולה בין המסעדות אודאון ופסטיס: ארוחת שתוגש במהלך אוקטובר בשתי המסעדות

מסעדת אודאון בהרצליה ומסעדת פסטיס ברוטשילד משתפות פעולה במהלך אוקטובר ומציעות ארוחת ים- יבשה. השפים איל לביא מפסטיס ומתן אברהמס מאודאון, הרכיבו תפריט מסעיר של מנות ים-יבשה שמציגות שילובים לא קונבנציונאליים של חומרי גלם ויוצרות ארוחה עם טעמים מפתיעים. בנוסף יוצגו בתפריט מנות פופולריות של אודאון ושל פסטיס, שיוגשו בשתי המסעדות

מסעדת אודאון בהרצליה ומסעדת פסטיס ברוטשילד משתפות פעולה במהלך אוקטובר ומציעות ארוחת ים- יבשה. השפים איל לביא מפסטיס ומתן אברהמס מאודאון, הרכיבו תפריט מסעיר של מנות ים-יבשה שמציגות שילובים לא קונבנציונאליים של חומרי גלם ויוצרות ארוחה עם טעמים מפתיעים. בנוסף יוצגו בתפריט מנות פופולריות של אודאון ושל פסטיס, שיוגשו בשתי המסעדות. הארוחה הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח תעלה 99 שקל לסועד.

לדברי איל ומתן: מטבח ה- surf & turf (ים-יבשה) הנו מטבח פופולארי באוסטרליה ובארה"ב (לובסטר וסינטה במיין). גם במטבח הצרפתי ניתן למצוא שילובים כמו כבד אווז צלוי עם לנגוסטינים ורוטב קפוצ'ינו סרטנים (מסעדת דווילאק בפריז). זהו מטבח יצירתי המשדך בין דגים ופירות ים לבין בשר בצלחת אחת. מטבח מרתק זה דורש שילוב הרמוני בין הדומיננטיות של הבשר לעדינות של פירות הים והדגה. שילוב זה נעשה בעזרת צירים ורטבים המחברים בין הטעמים והמרקמים וכן על ידי אופני הכנה והגשה מפתיעים.

ולהלן תפריט הארוחה
ראשונות (לבחירה): ביסק סרטנים בשמנת וברנדי (מנה ממסעדת פסטיס) ; חציל ריקוטה בשמן זית ובלסמי (מנה ממסעדת אודאון) ; סינטה כבושה, סלט של מנגו כוסברה וצ'ילי ב- fish sauce תאילנדי ; סלט ראשי קלמארי עם עלי ריג'לה בוינגרט יוגורט-עגבניות וגבינת פקורינו ; סלט קיסר עם לבבות חסה ערבית קריספי בייקון ובייבי שרימפס

עיקריות (לבחירה): צלע לבן בגריל, תפוחי עץ ואדמה ברוטב אוייסטר בלסמי ; מדליוני טונה צרובים עם אורז יסמין בציר בקר ויין אדום מתקתק ; קבב בורי בכמון ופטרוזיליה עם קונפי ירקות ברוטב קרם פלפל ; פאייה מיקסטה ים יבשה (מנה ממסעדת פסטיס); מולים בציר ירקות, חזה אווז מעושן ועגבניות מיובשות ; המבורגר ברלוסקוני- בשר אנטרקוט טחון עם גבינת מוצרלה מעושנת (מנה ממסעדת אודאון).

אחרונות (לבחירה): נוגאט גלאסה- פסטיס ; קדאיף פסיפלורה- אודאון ; פבלובה-פסטיס ; עוגת שוקולד בלגי חם-אודאון

שיתוף הפעולה יתקיים בחסות rest- אתר המסעדות ובחסות סדרת יוגב- בנימינה

התפריט יוגש במהלך חודש אוקטובר בשתי המסעדות במקביל. רצוי להזמין מקומות מראש.

אודאון הרצליה סדנאות 4 הרצליה פיתוח 09-9569567
PASTIS קפה ביסטרו שד' רוטשילד 73 תל אביב 03-5250773 03-6290964

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר