שיתוף פעולה בין יקבי רמת הגולן לרשת בתי קולנוע לב

בימים אלו יוצאים יקבי רמת הגולן בשיתוף פעולה עם בתי קולנוע לב, במסגרתו ייחשפו יינות חדשים בפרמיירות שתתקיימנה במהלך שנת 2006 בבתי קולנוע לב, וכן יוקרן סרט תדמית של יקבי רמת הגולן

בימים אלו יוצאים יקבי רמת הגולן בשיתוף פעולה עם בתי קולנוע לב, במסגרתו ייחשפו יינות חדשים בפרמיירות שתתקיימנה במהלך שנת 2006 בבתי קולנוע לב, וכן יוקרן סרט תדמית של יקבי רמת הגולן.

לדברי ענת רושנסקי, מנהלת השיווק של יקבי רמת הגולן: "עבורנו זו הזדמנות נוספת לעידוד תרבות היין בקרב קהל המוזמנים להקרנות בכורה, אותם זיהינו כצרכנים בעלי מאפיינים דומים לצרכני היין האיכותי".

לשנת 2006 יש צפי לכ- 20 פרמיירות בלב דיזינגוף, במסגרתן יועמד דוכן ממותג להגשת היינות לאורחי הקרנת הבכורה. יוגשו יינות מובחרים של יקבי רמת הגולן מסוג קברנה ושרדונה.

במסגרת שיתוף הפעולה, תעלה רשת בתי קולנוע לב סרט תדמית באורך דקה של יקבי רמת הגולן על כל 20 מסכי הקולנוע הנמנים ברשת. בנוסף, יעלה מידע של יקבי רמת הגולן באתר האינטרנט של רשת בתי קולנוע לב תחת קטגוריית אירועים ומבצעים.

יקבי רמת הגולן נוסדו ב- 1983, מאז ומעולם נחשבו כחוד החנית של תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ- 18 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר