שיתוף פעולה בין רשת elite coffee ורשת רולדין

במסגרת השת"פ ימכרו ברשת elite coffee מגוון מאפים, עוגות ועוגיות של רשת רולדין. בהמשך ימכרו בסניפים גם קישים, פאי ומוצרים נבחרים נוספים

רשת elite coffee מקבוצת שטראוס, החלה בשיתוף פעולה עם רשת רולדין, במסגרתו תספק רולדין ל- elite coffee מגוון מאפים, עוגות ועוגיות. בקרוב יוכנסו לסניפים מובילים ברשת גם קישים, פאי ועוד מוצרים נבחרים. כמו כן ייערך פיתוח משותף של מאפים ייחודיים עבור elite coffee.צילום: חגית גורן

נדב ארנס, מנכ"ל רשת elite coffee, אומר: "החיבור המתבקש בין קפה איכותי ומאפה טרי ומשובח הוביל לשיתוף הפעולה עם רולדין, החברה המובילה בתחום המאפים. שיתוף הפעולה החל בכ- 20 סניפי elite coffee ובשל הצלחתו וגידול ניכר במכירות המאפים הוחלט להרחיבו לסניפים נוספים של הרשת (כ- 70) בפריסה ארצית".

coffee elite היא רשת של כ- 70 נקודות אספרסו בר בהפעלה עצמית המעסיקה כ- 450 עובדים בכל רחבי הארץ. נקודות המכירה ממוקמות במרכזי קניות, אוניברסיטאות, בניני משרדים, בתי חולים, תחנות רכבת ועוד.

רולדין היא הרשת הגדולה ביותר בתחום ה- bakery & café, עם מפעל ראשי בקדימה ו- 26 סניפים בפריסה ארצית. הרשת מתמחה בשילוב בתי קפה עם קונדיטוריות בהן אופים עוגות ומאפים טריים מדי יום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר