שלושה יינות רזרב 2004 חדשים מדלתון: קברנה סוביניון, מרלו, שיראז

ליין השיראז רזרב 2004 צבע דיו, כמעט שחור. לאף עולים ניחוחות של פלפל שחור, ליקריץ, מנטה ואדמה. היין הינו יין עצמתי מאוד בעל מרקם עשיר, טאנינים מוצקים וגוף מלא. בפה מורגשת קטיפתיות וסיומת ארוכה של קפה ותבלינים

קברנה סוביניון רזרב 2004
היין הינו ערבוב של יינות מ- 4 כרמים מובחרים באיזורי מירון, כרם בן זמרה ועלמה. הכרמים מטופלים במהלך העונה תוך הקפדה על יבולים נמוכים ואיזון הגפן. הבציר בשנת 2004 נערך במהלך חודש ספטמבר.
כל כרם נבצר במועד המתאים לו ותהליך הכנת היין נעשה בנפרד. הענבים הובלו ליקב בתוך דקות ספורות מרגע הבציר. עם הגעתם הם רוסקו והועברו למיכלי התסיסה. התסיסה נמשכה כ-10 ימים שבהם עורבב היין עם הקליפות מספר פעמים ביום. ערבוב זה מאפשר מיצוי צבע מירבי ושומר על רעננותו של היין המתהווה. היין היבש מועבר לתקופת יישון של כשנה בחביות צרפתיות, ברובן חדשות. לאחר מכן נבחרים היינות המובחרים לסדרת הרזרב. היינות מעורבבים ומועברים שוב לשהייה של חצי שנה נוספת בעץ.
היין בעל צבע אדום עמוק. על האף מורגשים ניחוחות של שזיפים, ציפורן, וניל ומנטה. בפה מורגשת קטיפתיות וסיומת ארוכה. זהו יין המתאים ליישון ארוך טווח.
היין מתאים לליווי מנות עשירות כגון קדירות בשר, סטייק פילה או גבינות קשות.
מחיר: 105 ש"ח

מרלו רזרב 2004
היין הינו ערבוב של יינות מ- 4 כרמים מובחרים באיזור מירון וכרם בן זמרה. אזור זה מתאפיין בלילות קרים במיוחד וימים חמים במהלך תקופת ההבשלה, דבר המהווה תנאי גידול אידיאלים לענבי יין.
ענבי המרלו נבצרו במהלך חודש ספטמבר, והגיעו ליקב תוך זמן קצר מהבציר ורוסקו מיידית. בזמן התסיסה האלכוהולית עורבב הנוזל עם הקליפות מספר פעמים ביום על מנת למצות צבע וטעמים הנמצאים בקליפה. לאחר הפרדת היין מהקליפות הסתיימה התסיסה המאלו-לקטית אשר עידנה וריככה את היין ואחריה הועבר היין לחביות עץ אלון צרפתי, חדשות ברובן, לתקופת יישון של 16 חודשים.
היין בעל צבע אדום עמוק. על האף מורגשים ניחוחות של שזיפים, תה ירוק, טבק ותבלינים. תחושת היין קטיפתית והסיומת ארוכה. זהו יין המתאים ליישון ארוך טווח.
היין מתאים לליווי מנות בשר אווז, עוף או דגים ברוטב אדום.
מחיר: 99 ₪


שיראז רזרב 2004
ענבי השיראז גדלים בגובה של כ-700 מטרים בכרמים במורדות הר מירון ובכרם בן זמרה. לאורך העונה ישנה הקפדה רבה על ריסון הכרמים והגבלת היבולים. הבציר בשנת 2004 היה בשבוע הראשון של חודש ספטמבר עת הגיעו הענבים להבשלה אופטימלית.
הענבים הובלו ליקב בתוך דקות ספורות מרגע הבציר. עם הגעתם הם רוסקו והועברו למיכלי התסיסה. התסיסה נמשכה כ-10 ימים שבהם עורבב היין עם הקליפות מספר פעמים ביום. ערבוב זה מאפשר מיצוי צבע מירבי ושומר על רעננותו של היין המתהווה. לאחר הסחיטה הועבר היין לחביות עץ אלון אמריקאי, ברובן חדשות, להתיישנות שנמשכה 10 חודשים. לאחר המילוי שהה היין בבקבוקים עוד כחצי שנה עד להפצתו.
ליין צבע דיו, כמעט שחור. לאף עולים ניחוחות של פלפל שחור, ליקריץ, מנטה ואדמה. היין הינו יין עצמתי מאוד בעל מרקם עשיר, טאנינים מוצקים וגוף מלא. בפה מורגשת קטיפתיות וסיומת ארוכה של קפה ותבלינים.
מחיר: 120 ש"ח



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר