שלושה סלטים חדשים למעדני מיקי: חציל בטחינה, חומוס עם חציל לבנוני וגזר פיקנטי בלימון

מעדני מיקי יוצאים עם 3 מוצרים חדשים על המדף: סלט חצילים בטחינה, סלט חומוס עם חציל לבנוני וסלט גזר בלימון בטעם פיקנטי

מעדני מיקי יוצאים עם 3 מוצרים חדשים על המדף: סלט חצילים בטחינה, סלט חומוס עם חציל לבנוני וסלט גזר בלימון בטעם פיקנטי.

סלט החציל בטחינה מכיל חצילים שרוסקו היטב אחרי צלייה עמוקה ועורבבו עם טחינה. הסלט מומלץ כתוספת לבשרים על האש וכנשנוש טבעי וטעים. המוצר אינו מכיל כולסטרול והשומן בו הופחת ל- 15.5% (בחציל במיונז יש 28% שומן) כמות הנתרן צומצמה למינימום כך שהמוצר הוא דל נתרן ומבלי לפגום בטעמו של הסלט.
סלט החצילים בטחינה מגיע כמו יתר הסלטים ב"מעדני מיקי" באריזה אובאלית חדישה לשימוש רב פעמי ובמשקל של 500 גרם. את המוצר ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק והסופרמרקטים במחיר ממוצע של 7.99 ₪ – 8.99 ₪ ליחידה.

סלט החומוס עם החציל הלבנוני מיוצר כמתכון בלעדי על-ידי מעדני מיקי. הסלט מכיל גרגירי חומוס בתוספת קוביות חציל קלויות ומטוגנות שהושרו במרינדה בסגנון לבנוני פיקנטי. הסלט ללא כולסטרול. המוצר מגיע באריזה אובאלית לשימוש רב פעמי ובמשקל של 500 גרם. ניתן למצוא את המוצר במרבית רשתות השיווק ובסופרמרקטים במחיר ממוצע של 11.99 ₪ – 12.99 ₪ ליחידה.

סלט הגזר בלימון מיועד לחובבי הטעם הפיקנטי ומתאים כסלט פותח לארוחה כיוון שהוא מעורר תיאבון. הסלט מכיל גזר, פלפל ירוק חריף ולימון. המוצר מגיע באריזה אובאלית במשקל 500 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: בין 9.99 ₪ ל – 10.99 ₪ ליחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר