שלי טורס: מגוון חופשות משפחתיות באירופה

אוסטריה – חוות נופש למשפחות. לינה כפרית. באזור זלצבורג או בטירול עם מסלולי הליכה, אופני הרים, חוות סוסים פרטית, אגמים עם ספורט ימי, מחלבה, רעיית כבשים, פינות חי עם חיות מחמד ועוד

לקראת עונת הקיץ מציעה חברת התיירות שלי טורס מגוון של חופשות משפחתיות באירופה:

החופשה הכפרית למשפחות
אוסטריה – חוות נופש למשפחות. לינה כפרית. באזור זלצבורג או בטירול עם מסלולי הליכה, אופני הרים, חוות סוסים פרטית, אגמים עם ספורט ימי, מחלבה, רעיית כבשים, פינות חי עם חיות מחמד ועוד. החופשה כוללת: טיסת שכר הלוך ושוב למינכן, 7 לילות לינה על פי בחירה ומקום פנוי, 7 ימי רכב CDMR (אופל אסטרה או דומה) כולל ביטוחים ומיסים.
מ- 735 יורו לאדם בחדר זוגי. לילדים המחיר נע בין 410 יורו ועד 625 יורו בהתאם לגיל הילד.
בלגיה – חבל הארדנים. אזור כפרי קסום בדרום מזרח בלגיה עם עיירות ציוריות ופסטורליות. הטבע סביב עוצר נשימה, יערות וגבעות מוריקות עטורות שדות פרחים צבעוניים. שפע מים בערוצי נהרות MEUSE ,OURTHE, ו-SURE ונחלים היוצרים פינות חמד. בארדנים נמצאת העיירה SPA מולדת טיפולי הספא והבריאות שתפסו תאוצה. החופשה כוללת טיסות הלוך ושוב לבריסל עם חברת בריסל איירליינס מחלקה V (או B בתוספת מחיר), 7 לילות בבונגלו'ס על בסיס לינה בלבד, 7 ימים רכב (אופל אסטרה STW או דומה).
מ- 649 יורו לאדם בהתאם לתקופה ומספר האנשים בבונגלוס. לילדים בגילאי 2-12 הנחה של 30 יורו.

החופשה הרגועה למשפחות
אוסטריה – חופשה שלווה בעיירה צל-אם-זה לחופו של האגם הגדול (באותו השם) אליו מתנקזים נהרות ונחלים מההרים העוטרים סביב. בקצה הדרומי מתנשא קרחון קיצשטיינהורן ועליו מסלולי סקי קיץ. החופשה כוללת טיסת שכר הלוך ושוב למינכן. 7 לילות לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה Grand Hotel, שבעה ימי רכב C (אופל אסטרה או דומה), מסי נמל ובטחון.
מ- 949 יורו לאדם בחדר זוגי. לילדים המחיר נע בין 410 יורו ועד 715 יורו בהתאם לגיל הילד.

החופשה האקטיבית למשפחות
מלון כפרי אוסטריה למשפחות – מיוחד לילדים החבילה כוללת: טיסות שכר הלוך ושוב למינכן. 7 לילות לינה וחצי פנסיון. 6 ימים הכרטיס האטרקטיבי SALZBURGERLAND המקנה כניסה חינם למגוון אטרקציות ו/או הנחות בכל חבל זלצבורג, 7 ימים רכב CDMR (אופל אסטרה או דומה) כולל ביטוחים מסי נמל ובטחון. מ- 895 יורו לאדם בחדר זוגי. לילדים המחיר נע בין 410 יורו עד 625 יורו בהתאם לגיל הילד.

החופשה האקזוטית למשפחות
איסלנד – המשפחה העצמאית באיסלנד טיול מותאם למשפחות,ביקור באתרים המרכזיים למבוגרים ולילדים. החופשה כוללת טיסות הלוך ושוב לאיסלנד (דרך אירופה) עם חברת אלעל ואיסלנדאייר, 7 לילות בחוות על בסיס לינה וארוחת בוקר, 8 ימים רכב כולל ביטוחים ומסים מקומיים וכן סיור צפייה בלוויתנים למשך שלוש שעות. נציג מקומי דובר אנגלית. העברה משדה תעופה למלון או לחווה ביום ההגעה. מסלול מפורט עם תכנית הטיול, מפת דרכים והסבר על המסלול על ידי הנציג המקומי.
מ- 2,099 יורו לאדם בחדר זוגי, בהתאם לסוג הרכב.


www.dilim.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר