שלי טורס פותחת את חטיבת "החיים הטובים"

הקצב של חופשות הבריאות שונה מהקצב של חופשות תיירותיות רגילות. מדובר בחופשות רגועות יותר, שכן התיירים לא להוטים ולחוצים להספיק להגיע ליעדים רבים ככל הניתן במהלך פרק הזמן הקצוב שלהם, אלא נוטים לרוב להישאר באותו אזור ומלון וליהנות מכל שירותי הבריאות והתיירות המגוונים אותם הם מקבלים

עם פתיחת עונת תיירות הקיץ, פותחת שלי טורס את חטיבת "החיים הטובים" הכוללת חופשות יוקרתיות בעיירות נופש עתיקות באירופה, המשלבות פינוק עם בריאות.

עיירות נופש ציוריות באירופה היוו מוקד משיכה לתיירים גם לפני 100 ו- 200 שנה. צורך בריאותי הוא רק סיבה אחת לבקר באחד באתרי המרפא. בדרך כלל אתרי המרפא מספקים גם את ההפוגה המתבקשת מחיי שגרה בצורת ימי טיול או חופשה.

הקצב של חופשות הבריאות שונה מהקצב של חופשות תיירותיות רגילות. מדובר בחופשות רגועות יותר, שכן התיירים לא להוטים ולחוצים להספיק להגיע ליעדים רבים ככל הניתן במהלך פרק הזמן הקצוב שלהם, אלא נוטים לרוב להישאר באותו אזור ומלון וליהנות מכל שירותי הבריאות והתיירות המגוונים אותם הם מקבלים- טיפולי ספא, מופעי תרבות, פעילויות ספורט, נוף עוצר נשימה, חנויות, אתרי תרבות עתיקים ועוד.

בין היעדים:
מלון HOTEL GOLDENER KNOPF – נופש ביער השחור
בגרמניה בגבול בזל, כ- 30 דקות נסיעה ממרכז העיר בזל ובמשולש הארצות שוויץ, צרפת וגרמניה שוכנת BAD SAECKINGEN על שפת נהר הריין עם גשר העץ המקורה המפורסם, עיר עתיקה ומקסימה עם חנויות, מסעדות ובתי קפה, בית מרחצאות מודרני ומעיינות מרפא המוכרים מזה 1100 שנה עם מים מינרליים מרפאים. החופשה כוללת לינה במלון GOLDENER KNOPF, מלון בדרגת 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר העתיקה של העיירה ועל שפת נהר הריין.
שלי טורס מציעה חבילה הכוללת 7 לילות לינה על בסיס חצי פנסיון.
המחיר לאדם בחדר זוגי- 1,239 יורו. המחיר כולל טיסות, מסים והעברות.

Hotel Schnitzer – חופשה בעיירת הנופש Bad Wiessee.
כ- 59 ק"מ דרומית למינכן בגובה של 735 מטר מעל פני הים שוכנת העיירה Bad Wiessee המוכרת כעיירת נופש ובריאות מזה 84 שנים. העיירה שוכנת על שפת אגם
ה- TEGERNSEE ומסביבה הרים יערות ונוף מרהיב. האקלים נוח במיוחד ונקרא האקלים של "האלפים הבוואריים". העיירה מפורסמת במעיינות המים הטרמיים המכילים גופרית ויוד. בעיירה טיילת מקסימה על שפת האגם עם בתי קפה ומסעדות וכמו כן קזינו חדש ומודרני. האתר מבוקש באופן מיוחד ע"י לקוחות המעונינים לשלב נופש וטיפולי בריאות וטיולים בסביבה המקסימה של Bad Wiessee.


שלי טורס
טל. להזמנות 03-7541720
החברה פועלת באמצעות אתר האינטרנט www.dilim.co.il ובאמצעות משרד הנסיעות הממוקם באזור בורסת היהלומים ברמת גן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר