שלי שמיר קינן מקוקה-קולה – אשת השיווק של ספטמבר 2018

שלי שמיר קינן – קוקה-קולה. צילום עידו איזק
ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל בעקבות הובלת מהלך הקיץ לבני נוער – COCA COLA WOW TOUR 2018 המשלב עשייה חברתית והנאה

חברת קוקה-קולה מגבשת תפיסה חדשה, על פיה למותג יש תפקיד חברתי וגם קהילתי שיכול להשפיע על החברה והקהילה. זאת בנוסף להיותו מותג המושתת על כיף והנאה. תפיסה זו יושמה הלכה למעשה השנה באמצעות המהלך המרכזי של הקיץ לצעירים בגילאי 16-18, שמשלב עשייה חברתית והנאה. מי שהובילה את המהלך היא שלי שמיר קינן – סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ישראל מזה כשנתיים, ובעלת ותק של יותר מ-10 שנים בקבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים. בעבר הייתה סמנכ"לית השיווק של המותגים קרלסברג ונביעות.

בנימוקי ועדת השיווק נכתב: "שלי שמיר קינן הובילה את המהלך החדשני בתולדות המותג קוקה-קולה, לצד הקמפיין שנלווה לו. הפעילות מהווה אבן דרך משמעותית בעשייה השיווקית של המותג. מדובר במהלך שובר מוסכמות ופרדיגמות, ופורץ גבולות בכל הקשור לדרך המסורתית בתקשור מותג בסדר גודל של קוקה-קולה. הצלחת המהלך הייתה מסחררת, ו-2018 WOW  שבר את כל השיאים ועלה על כל הציפיות. אלפי בני נוער נרתמו לפרויקט, והתנדבו בשמחה בקהילה שלהם. הקמפיין יצר חיבור אותנטי אשר תרם לאטרקטיביות והנחשקות של המותג. גם הקהל הבוגר הגיב באהדה למהלך ההתנדבות, והמהלך זכה לשיח חיובי".

שלי שמיר קינן אומרת, כי האתגר הגדול היה להוביל שינוי בשני רבדים: שינוי במובן החברתי – לשים בפרונט את ההתנדבות והעשייה החברתית, כך שהפעילות תהיה משמעותית ובעצימות גבוהה; ושינוי תפיסתי – לשמור על אטרקטיביות ונחשקות גבוהה בקרב בני הנוער, ובתוך כך להניע אותם לעשייה משמעותית תוך יצירת משוואה חדשה: כשעושים טוב ומקבלים טוב, עם התובנה שההנאה מתעצמת ומקבלת משמעות אמיתית כאשר עושים משהו משמעותי לטובת האחר והקהילה. הקונספט היה שהמשתתפים יכולים לזכות בפרס הגדול – wow tour, בו נבחרת של צעירים יוצאת למסע חוויות בארה"ב, כאשר כל המשתתפים מוזמנים להשתתף באירוע קיץ גדול של ערב הופעות מוסיקה עם אמנים בינלאומיים. לראשונה, מהות הפעילות שהובילה את המהלך ובתקשורת השיווקית, הייתה המרכיב החברתי-התנדבותי, תחת הסלוגן "כשעושים טוב, יוצאים WOW". התוצאות: 38,000 בני נוער נרשמו לפעילות, 24,655 בני נוער התנדבו ל- 107,053 שעות התנדבות, וכ- 50,000 משימות עשיית טוב.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר