שלמה עזרן מונה לשף הראשי של רשת Burgerim

עזרן, נשוי +2, מתגורר בחצור הגלילית ויש לו ניסיון רב בתחום הקולינריה
כשף הראשי של Burgerim ימשיך עזרן ללוות מקרוב את השינוי הקולינרי במטבחי הסניפים, במקביל לפיתוח מנות, תפריטים, ארוחות וקונספטים, במטרה להמשיך בתהליך המיצוב

שלמה עזרן, בן 35, התמנה לשף הראשי של רשת Burgerim המונה כ- 50 סניפים בפריסה ארצית, מקרית שמונה בצפון עד אילת בדרום. עזרן, נשוי +2, מתגורר בחצור הגלילית ויש לו ניסיון רב בתחום הקולינריה. בתפקידו האחרון היה במשך כשלוש שנים שף אזור צפון ברשת Burgerim, ולפני כן מילא תפקידים שונים, בהם שף באירועים פרטיים לעשירון העליון יחד עם שף חנוך בר שלום ז"ל; שף במלון "בית בגליל" – שם היה שותף להקמת מסעדת היוקרה הכשרה במקום; שף חדר האוכל של קיבוץ גדות הכולל קייטרינג ל- 1,000 איש.

הרשת מתמחה במיני בורגרים (כ-80 גר') מנתחי בשר איכותיים ובמבחר טעמים
הרשת מתמחה במיני בורגרים (כ-80 גר') מנתחי בשר איכותיים ובמבחר טעמים. צילום אסף לוי

שלמה עזרן מחליף בתפקידו את שף אבי בראל, אשר כיהן במשך שלוש שנים כשף הראשי, ולאחר שיסיים תקופת חפיפה עם שף שלמה עזרן, ישתלב בתפקיד מטה בקבוצת BBB, אשר רכשה את הבעלות על רשת Burgerim בסוף שנת 2014. הוא  אומר: "אני מאמין בקידמה, אם מבחינת שימוש במוצרים ואם מבחינת אופן עשייה והכנה. בכוונתי לפתח בתפקידי החדש עקרונות אלה, ובטוח כי יחד נמשיך להוביל את רשת בורגרים ולמצבה כרשת איכותית, כפי שנעשה בשלוש השנים האחרונות."

רשת Burgerim בבעלות קבוצת BBB מונה כיום כ-50 סניפים ברחבי הארץ, ונמצאת בתהליך הרחבה והתחדשות. מרבית הסניפים הינם כשרים בדרגות שונות, למעט הסניף באילת אשר פתוח בשבת, והסניפים במגזר הערבי אשר אינם כשרים.  הרשת מתמחה במיני בורגרים (כ-80 גר') מנתחי בשר איכותיים ובמבחר טעמים, שמוגשים ללקוח באריזות אישיות כזוג, שלישיה, שמינייה או 16 יחידות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר