שלמה Sixt מרחיבה את צי משאיות הקירור בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪

החברה מספקת משאיות קירור להשכרה לחברות הפצה של מזון מקורר, חברות שיווק סלטים, קייטרינג, הסעדה, קידום מכירות, הובלת פרחים ועוד. החברה משכירה את משאיות הקירור הן לפרקי זמן קצרים, החל מיום אחד והן לפרקי זמן ארוכים, על בסיס שנתי. ברשות החברה אף משאיות עם נפחים גבוהים יותר של 5.5 ו-10 טון כולל

חברת שלמה Sixt השכרת רכב, מרחיבה את צי משאיות הקירור שברשותה ב- 20% בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. כיום החברה מחזיקה צי של כ- 50 משאיות קירור, אותו החברה מרחיבה ב-10 משאיות נוספות מסוג יונדאי H1 בנפח קיבולת של 7.5 קוב מטען לבעלי רישיון ב'.

החברה מספקת משאיות קירור להשכרה לחברות הפצה של מזון מקורר, חברות שיווק סלטים, קייטרינג, הסעדה, קידום מכירות, הובלת פרחים ועוד. החברה משכירה את משאיות הקירור הן לפרקי זמן קצרים, החל מיום אחד והן לפרקי זמן ארוכים, על בסיס שנתי. ברשות החברה אף משאיות עם נפחים גבוהים יותר של 5.5 ו- 10 טון כולל.

לדברי קובי זוסמן, סמנכ"ל השיווק בשלמה Sixt, "חג הפסח, העונה החמה ואירועי הקיץ העומדים בפתח, מביאים עימם עליה בביקוש להשכרת משאיות קירור להובלת מזון וסחורה מקוררת. כחלק מההיערכות של החברה לחודשים הקרובים החלטנו להרחיב את צי משאיות הקירור על מנת להעניק שירות רחב יותר עבור לקוחותינו הקיימים, וכן כמענה לגידול בביקוש למשאיות קירור על ידי לקוחות חדשים ".

שלמה Sixt השכרת רכב מציעה שירותי השכרת רכב מקיפים בישראל ומייצגת את קבוצת Sixt הבינלאומית, שהיא אחת מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם, בעיקר באירופה ובארה"ב. החברה מחזיקה צי של 10,000 מכוניות ומעסיקה 250 עובדים. לחברה 20 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, וסניף בניו יורק. החברה עוסקת במכירת שוברי השכרת רכב בחו"ל, ומבצעת כ- 30,000 השכרות רכב בשנה, באירופה ובארה"ב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר