שמבלה בפרדס חנה – לא מטוגן ולא מבושל

ב"שמבלה" מוגשות פסטות בעבודת בית, ארוחות בוקר עתירות אנרגיה, ומנות הדגל: סופר בול וסושי RAW. לחובבי הסושי: בורגר אגוזים, בורגולה וסלאפה. לצד המאכלים, מוגשים קוקטיילים טבעיים נטולי אלכוהול, ביניהם קוקטייל ירקות מסלק, גינג'ר, גזר; ותפוח סחוט טרי ללא תוספת סוכר

סמוך לואדי ירוק בלב פרדס חנה, במרכז המושבה, הוקמה המסעדה החלבית שמבלה, שלפי דברי בעליה הנה המסעדה הראשונה והיחידה בארץ השומרת אמונים לתפריט RAW – אוכל חי המיובש עד שלושים מעלות, והשומר על ההרכב התזונתי והאנזימים כפי שהם מופיעים בטבע.

"שמבלה" מעוצבת בסגנון אותנטי של המזרח הרחוק. השולחנות צבועים בצבע במבוק עמוק. לצידם פינת ישיבה עמוסה כריות ושולחנות נמוכים המאפשרים ישיבה בצוותא, ומקום פעילות מרתק לילדים.

לניצן מוסרי, לשעבר ברוקר שהשאיר את עסקיו בניו יורק ופתח יחד עם שותפו חיים כהן את "שמבלה", שפירוש שמה בשפה הטיבטית: גן עדן; יש השקפת עולם הגורסת כי גוף האדם לא צריך אוכל שאינו חי. "כאשר מבשלים מזון, כל הטוב יוצא ממנו", הוא אומר.
לפיכך, ב"שמבלה" מציעים רק מזון המוגש על טהרת מרכיבים מן האדמה, תוך שמירת הויטמינים הבריאים בצלחת.
עקרון הבישול: לא מטוגן, לא מבושל וללא תוספת סוכר וגלוטן.

ב"שמבלה" מוגשות פסטות בעבודת בית, ארוחות בוקר עתירות אנרגיה, ומנות הדגל: סופר בול וסושי RAW.
לחובבי הסושי: בורגר אגוזים, בורגולה וסלאפה.
לצד המאכלים, מוגשים קוקטיילים טבעיים נטולי אלכוהול, ביניהם קוקטייל ירקות מסלק, גינג'ר, גזר; ותפוח סחוט טרי ללא תוספת סוכר.

הקינוחים ב"שמבלה" אינם מקפחים גם את חובבי המתוק: עוגות קשיו, עוגות בננה, סופלה שוקולד תוצרת בית, מעמולים של "אימא", ועוגות גבינה נטולות סוכר.


שמבלה
דרך למרחב, פינת המעלה {ליד הואדי} פרדס חנה
טל. 04-6370815
המסעדה פתוחה בימים א-ה בשעות 08.30 -23.00
בימי שישי 08.30 עד כניסת השבת


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר