שמואל וילוז'ני נבחר להוביל את קמפיין "מרגישים אקטימל" של שטראוס

לאור הצלחת המבצע ב- 2004, שטראוס מחלבות חוזרת במבצע "מרגישים אקטימל". מהות המבצע – "שותים אקטימל יום יום במשך שבועיים ומרגישים בהבדל, אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר" ומשיקה קמפיין חדש בכיכובו של שמואל וילוזני בהשקעה של 400 אלף דולר

לאור הצלחת המבצע ב- 2004, שטראוס מחלבות חוזרת במבצע "מרגישים אקטימל". מהות המבצע – "שותים אקטימל יום יום במשך שבועיים ומרגישים בהבדל, אם לא תהיו מרוצים, כספכם יוחזר" ומשיקה קמפיין חדש בכיכובו של שמואל וילוז'ני בהשקעה של 400 אלף דולר.

סיגל שילוני, מנהלת השיווק בשטראוס מחלבות מסרה היום: "בעקבות ההצלחה חסרת תקדים של המבצע בארץ ב- 2004 והמשך ההצלחה של המבצע במדינות נוספות בעולם, החלטנו לחזור על המבצע. מבצע "מרגישים אקטימל" היא פעילות ייחודית הממחישה את תועלת המותג בדרך חדשנית ובמקביל מצהירה בדרך ברורה על האמון של שטראוס בתועלת המותג.".

המבצע בישראל בחורף שעבר נחל הצלחה מדהימה שהביאה לגידול של 40 אחוז מול תקופה שקדמה למבצע. עשרות אלפי צרכנים התנסו באקטימל והמשיכו לצרוך אותו גם לאחר המבצע.

שילוני ציינה כי קונספט מבצע "מרגישים אקטימל" נערך עד כה ב 17 מדינות ברחבי העולם (ביניהן צרפת, איטליה, גרמניה, בלגיה, בריטניה, רוסיה) והביא להצלחה עולמית חסרת תקדים.

לאור ההצלחה העולמית, מדינות רבות חזרו על המבצע יותר מפעם אחת. לדוגמה, באנגליה נערך המבצע כבר 5 פעמים ברציפות, בצרפת 3 פעמים, בגרמניה 3 פעמים, בפולין 3 פעמים.

לקראת המבצע "מרגישים אקטימל" שטראוס משיקה מארזים חדשים: מארז הכולל 8 בקבוקי אקטימל ב- 17.56 שקל
(טבעי,תות,אפרסק,מיקס פירות), שמינית דיאט (18.52 שקל) ומארז הכולל 14 בקבוקים של אקטימל ב- 28.09 שקל.

המבצע ילווה בקמפיין פרסום בטלויזיה לראשונה בכיכובו של שמואל וילוז'ני , רדיו והטעמות בנקודות המכירה.

אקטימל הינו משקה יוגורט פרוביוטי אקטיבי.
בקבוקון אחד של אקטימל מכיל למעלה מ 10 מיליארד חיידקי L.CASEI בנוסף לחיידקי היוגורט הרגילים. חיידקי ה- L.CASEI מתגברים את חומת ההגנה של החיידקים הטובים במעי.
צריכה יומית קבועה של אקטימל מחזקת את ההגנה הטבעית של הגוף.

ניתן להשיג בטעם טבעי, תות, מיקס פירות, אפרסק ובגירסת דיאט של 0 אחוז שומן.

רצוננו להדגיש כי בכל הפרסומים אנו כותבים באותיות מודגשות, כי יש לשמור על קבלות הקנייה למימוש אפשרות ההחזרה הכספית.

הקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R
יכלול טלוויזיה ורדיו.

קרדיטים
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
ארט: טני זיפר
קופי: נדב פרסמן
סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן
תקציבאית בכירה: טל יופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר