שמן תעשיות, השף שי עשהאל וד"ר שקשוקה מציגים בישול בריא עם סדרת "עץ הזית" החדשה המועשרת בויטמין E

סדרת שמני מאכל צמחיים, מועשרת בויטמין E, תחת המותג "עץ הזית", בעלת ערכים תזונתיים בריאותיים. בסדרה שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס

שמן תעשיות, השף שי עשהאל, ובינו גבסו – הלא הוא דוקטור שקשוקה, חברו יחדיו לפרויקט חד פעמי של בישולי מטבח ישראלי – אותנטי, מקורי ובריא, המבוססים על סדרת "עץ הזית" החדשה המועשרת בויטמין E.
הארוחה שהכינו הייתה על טהרת מתכוני הדוקטור, אותם תוכלו למצוא עתה גם במדורי המתכונים של "אכול ושאטו", כאשר הסלט והשקשוקה הוכנו "בשידור ישיר: מול עיני הסועדים – בעוד המטבח האחורי הוציא גם מפרוםף,, חריימה, חמין, בשר עם במיה ועוד – כולם משולבים בשמן המועשר של עץ הזית.

עץ הזית, המוגדר כמותג המוביל בשוק השמנים בישראל, ממשיך את סדרת בריאות מהטבע, וחברת שמן שדרגה כעת גם את סדרת השמנים הבסיסית תחת אותו מותג.

מנכ"ל שמן תעשיות, יעקב לסקוב, אמר: "המהלך הינו חלק מהובלת שדרוג הקטגוריה כולה. שמן תעשיות, כמובילת השוק, שוקדת על השבחתם של השמנים, ומציעה לצרכן ערך מוסף בריאותי ואיכותי במחירים תחרותיים".

התזונאית הקלינית, מרב מור-אופיר, אמרה במפגש: "העשרת השמנים ברכיבים בריאותיים כמו ויטמין E, תורמת להגברת עמידות השמנים באחסון, בישול וטיגון, וכן לתזונה מאוזנת ובריאה יותר".

ואילו השף שי עשהאל, שנראה שמח וצוהל בסביבת הדוקטור, אמר: "השמן הוא זה שמכניס לנו את השמחה האמיתית לאוכל. השמן שומר על עסיסיות האוכל, הוא מוסיף טעם וחיוניות לכל ירק או תבשיל".

בינו גבסו, דוקטור שקשוקה, התפנה מהכנת האוכל הטעים, ואמר: "אני מכין אוכל טריפוליטאי כמו בבית של אימא (שהייתה לידו ופיקחה על מעשיו). זהו אוכל עסיסי וטעים. כשאני משתמש בשמנים החדשים של "עץ הזית", המעושרים בויטמין E, אני יודע שאני מגיש מנות טעימות ובריאות".

יעקב לסקוב, מנכ"ל שמן תעשיות, הוסיף: "על פי המגמות הגלובליות בתחום שמני המאכל בעולם והצטרפותה של ישראל למגמה, ניתן לראות כי יחולו שינויים בתמהיל צריכת השמנים ומעבר לשמנים בריאים ואיכותיים יותר. ממחקרים עולה כי ערכים תזונתיים ובריאותיים הופכים יותר ויותר חשובים עבור הצרכן בבחירת שמנים צמחיים. אחת המטרות שלנו היא לתת לצרכן זכות לבחור את השמנים האיכותיים יותר עם הערכים המוספים אותם הוא מחפש והכל במחיר תחרותי."

אודות סדרות שמני "עץ הזית" החדשות:
סדרת שמני מאכל צמחיים, מועשרת בויטמין E, תחת המותג "עץ הזית", בעלת ערכים תזונתיים בריאותיים. בסדרה שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס.

התזונאית הקלינית, מרב מור-אופיר, מסבירה את תפקידו של ויטמין E בשמני "עץ הזית": "בשנים האחרונות, בעקבות מחקרים מקיפים, חל מהפך בתפיסה של חשיבות השומן לבריאותנו.
ויטמין E תורם לשמנים עמידים ובריאים יותר:
זהו נוגד חמצון המגביר את עמידות השמן באחסון, בישול וטיגון.
שמנים עמידים ואיכותיים יותר נספגים פחות במזון המטוגן.
בנוסף, ויטמין E תורם להפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם, תורם להפחתת הסיכון למחלות ולתהליכים הקשורים בהזדקנות, ותורם להגנה על העור מפני נזקי קרינת השמש


שמן סויה מועשר ויטמין אי – 6.50-8.00 ₪,
שמן קנולה + חמניות + תירס – מועשרי ויטמין אי- 8.00-9.00 ₪ לבקבוק של ליטר.

כשר לפסח, בד"צ ורבנות חיפה.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר