שמן תעשיות ממשיכה בחיזוק מהלך המיתוג ל"עץ הזית" תחת הסיסמה "עץ הזית – מכניסים שמחה לאוכל"

עץ הזית" הינו המותג הותיק והמוביל בקטגוריית השמנים בארץ, ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה החליטה לחזק אותו כמותג מוביל בקטגוריה

לאור הצלחתה של סדרת שמנים חדשה, המועשרת בויטמין E, ממשיכה שמן תעשיות בחיזוק מהלך המיתוג ל"עץ הזית".

"עץ הזית" הינו המותג הותיק והמוביל בקטגוריית השמנים בארץ, ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה החליטה לחזק אותו כמותג מוביל בקטגוריה.

לימור חן-שלאין, מנהלת השיווק של חטיבת המזון בשמן, מסבירה את הבחירה בסיסמה "עץ הזית – מכניסים שמחה לאוכל": "לאחר לימוד יסודי של הצרכן בהקשר לקטגוריית השמנים, ברור לנו כי מעבר לתפקיד הפונקציונלי של השמן בתפקוד השוטף במטבח, הצרכן מייחס לשמן חשיבות מרכזית בשדרוג הקולינרי של המאכלים שהוא מכין. השמן הוא זה ששומר על עסיסיות האוכל, מוסיף רכות וחיוניות לכל ירק או תבשיל, ובלעדיו האוכל תפל ולא טעים. אולם החלק המעניין במחקר היה ללמוד על ההתייחסות האמוציונלית של הצרכן לשמן. השמן נתפס כשמח, צעיר וקופצני, כאוויר לנשימה של האוכל, כמי שמפיח באוכל את הרוח ואת החיים. בלעדיו, אומרים הצרכנים, אין אור ושמחת חיים במטבח ובצלחת".

כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית" ועוצבו השפה הגרפית של האריזה והתוויות.

בנוסף הציגה שמן סדרת שמני מאכל צמחיים, המועשרת בויטמין E המעניק לשמן ערכים תזונתיים בריאותיים. הסדרה כוללת: שמן קנולה, שמן סויה, שמן חמניות ושמן תירס.
סדרה זו הצטרפה לסדרת "בריאות מהטבע" שהוצגה לפני כחמש שנים, ומובילה את שמני הפרימיום בארץ עם צמיחה של 35% ב-2005 ביחס ל- 2004.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר