שמן תעשיות תסב את מפעל סויפרוטק לייצור שמנים וכוספאות

ההסבה אינה מצריכה השקעות מהותיות על ידי החברה ותתבצע כמעט באופן מיידי, כאשר בכל עת יכולה החברה לקבל החלטה לשוב לייצור החלבון המועשר

דירקטוריון שמן תעשיות החליט על הסבת מפעל החלבון המתקדם סויפרוטק למפעל ליצור שמנים וכוספאות.
ההחלטה להפסיק את ייצור החלבון המועשר על ידי החברה ולהסב את קו הייצור של מפעל החלבון של החברה לייצור שמנים צמחיים וכוספאות למאכל בעלי חיים, נפלה בעיקר בשל השינוי בשוק החלבון המתקדם העולמי.

ההסבה אינה מצריכה השקעות מהותיות על ידי החברה ותתבצע כמעט באופן מיידי, כאשר בכל עת יכולה החברה לקבל החלטה לשוב לייצור החלבון המועשר.

מנכ"ל שמן תעשיות יעקב לסקוב, אמר: "ההחלטה התקבלה על רקע המשך הפסדיו התפעוליים של מפעל החלבון מאז הקמתו. נקלענו למצב בו בעולם קיים כיום עודף כושר ייצור, ובמיוחד בסין, המשליכים משמעותית על תוצאותיה של החברה ועל תזרים המזומנים שלה. מנגד, פעילות עסקי הליבה לשוק הצרכני והתעשייתי וכוספאות לשוק המזון לבעלי חיים, מראות רווחיות תפעולית לאורך זמן".

לסקוב הדגיש, כי החברה סבורה שבתחומי חטיבת המזון (המשך פיתוח מוצרים מתקדמים ומותג עץ הזית וזיתא) ובחטיבת ארגוכימיה, גלום פוטנציאל נוסף לגידול ורווחיות, ולכן התמקדות בליבת עסקים זו תמקסם עוד יותר את תוצאותיה של החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר