שני יינות חדשים ליקב בזלת הגולן

יקב בזלת הגולן המיוצג על-ידי קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות, מציג 2 יינות חדשים

יקב בזלת הגולן המיוצג על-ידי קבוצת צרפת ישראל ליינות איכות, מציג 2 יינות חדשים.

קברנה סוביניון רזרב 2006
היין מיוצר מ- 100% ענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרם בודד (single-vineyard). הענבים מהם הוא מיוצר מגיעים כולם מחלקה אחת. היין עובר תסיסה במיכלי נירוסטה, ולאחר מכן עובר היין יישון במשך 20 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאיות וצרפתיות. לפני ההשקה הוא מיושן בבקבוק למשך שלושה חודשים נוספים לפחות.

ליין טעמים של דומדמניות, תותי בר ושזיפים, שמשתלבים עם טאנינים כמעט מתוקים וטעם אלון מעושן. ליין פוטנציאל יישון של 10 שנים לפחות, כך לפי יקב בזלת. היין מתאים למנות עשירות ומורכבות, לבשר מתובל ועתיר טעמים בשר ציד, כבש או טלה.

לבקבוק הרזרב תווית הנושאת מדליון לוגו בצבע כסף. לוגו זה נלקח ממטבע עתיק, אשר נמצא באתר גמלא שברמת הגולן ועליו מתנוסס דיוקנו של האל דיוניסוס.

מחיר לצרכן: 140 שקלים.

קברנה סוביניון ברונזה 2007
היין מיוצר מ- 100% ענבי קברנה סוביניון שנבחרו במיוחד עבור יין זה. היין עובר תסיסה במיכלי נירוסטה, ולאחר מכן עובר יישון במשך 8 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאיות וצרפתיות. לפני השקתו, הוא מיושן בבקבוק למשך שישה חודשים נוספים לפחות.

ליין טעמים מוצקים של דומדמניות, תותי בר, אלון, ווניל ומינרלים וליין סיומת ארוכה. גם ליין זה פוטנציאל יישון של 10 שנים לפחות, כך לפי יקב בזלת.

לבקבוק תווית הנושאת מדליון לוגו בצבע הברונזה, גם הוא של האל דיוניסוס.

מחיר לצרכן: 105 שקלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר