שני סניפים חדשים לרשת קפה ג'ו בתל אביב

רשת "קפה ג'ו" ממשיכה להרחיב את פעילותה ושוכרת שטחים בתל אביב לפתיחת שני סניפים חדשים המצטרפים ל–7 סניפים הקיימים בתל אביב, מתוך 27 סניפים המתפרשים ברחבי הארץ

רשת "קפה ג'ו" ממשיכה להרחיב את פעילותה ושוכרת שטחים בתל אביב לפתיחת שני סניפים חדשים המצטרפים ל–7 סניפים הקיימים בתל אביב, מתוך 27 סניפים המתפרשים ברחבי הארץ.

הרשת שכרה 90 מ"ר ברחוב בן יהודה ו- 120 מ"ר ברחוב בוגרשוב, כאשר לסניף בבן יהודה תשלם הרשת 40 דולר למ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ולסניף בבוגרשוב תשלם הרשת 22 דולר למ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה שנים.

ההשקעה הכוללת בשני הסניפים תעמוד על כ- 500,000 דולר. הסניף בבן יהודה יפעל 7 ימים בשבוע ויכלול את שלל המנות הבשריות של הרשת ותפריט אלכוהול עשיר, סניף בוגרשוב יתפקד כסניף כשר ויגיש את מיטב המנות מהתפריט החלבי של קפה ג'ו.

כמו כן, שני הסניפים יציעו חווית בילוי הכוללת את משקאות הקפה המשובחים המיוחדים לרשת, תפריט קולינארי במגוון טעמים עשירים הכולל: פסטות, סלטים, סוגי כריכים, פשטידות, ראפים, לישיבה בבית הקפה.

חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. החברה מתפעלת רשת בתי קפה בשם קפה joe , ומשווקת מוצרי קפה תחת אותו מותג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר