שף אורי נתנזון זכה במקום השני בתחרות מסדר אבירי הגריל

"מסדר אבירי הגריל" הוא ארגון עולמי בעל מסורת קולינארית של שנים רבות. הארגון תומך ומקדם את עתידם של שפים צעירים ברחבי העולם באמצעות תחרות השפים הצעירים שהוא מקיים אחת לשנה

אורי נתנזוןאורי נתנזון (בן  24), שף ביערות הכרמל אחוזת בריאות וספא, זכה במקום השני בתחרות "מסדר אבירי הגריל".

אורי הגיע לאחוזה לפני כשנתיים וחצי, מייד לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי. "כבר בשיחתנו הראשונה ראיתי את הניצוץ שהיה לאורי בעיניים ואת האושר שקרן ממנו, בעת שהתחלנו לדבר על אוכל. והנה לאחר כשנתיים הוא מחזיק את המסעדה הבשרית ביערות הכרמל", מסר אמיר כלפון, שף יערות הכרמל אחוזת בריאות וספא.

"מסדר אבירי הגריל" הוא ארגון עולמי בעל מסורת קולינארית של שנים רבות. הארגון תומך ומקדם את עתידם של שפים צעירים ברחבי העולם באמצעות תחרות השפים הצעירים שהוא מקיים אחת לשנה. האירוע מספק לשפים צעירים הזדמנות להציג ולפתח את כישוריהם ומיומנויותיהם הקולינריות. התחרות מתקיימת כל שנה ב- 84 ארצות, פתוחה בפני בשלנים צעירים עד גיל 27, בעלי פחות מחמש שנות ניסיון מקצועי.

במסגרת שלב המוקדמות של התחרות השתתפו 12 שפים צעירים ממסעדות ובתי מלון ברחבי הארץ, ביניהם: מסה, כתית, רוקח 73, שרתון פלאז'ה ירושלים, אגדתה ועוד. מתוכם עלו חמישה מתמודדים לגמר התחרות. אורי נתנזון זכה במקום השני, כאשר הפער בינו לבין הזוכה במקום הראשון היה מזערי.

המנות שהוגשו בגמר על ידי אורי נתנזון: מנה ראשונה – קוקי סן זא'ק בחמאת ג'ינג'ר ופרג, על מצע קרם חציל קממבר וסלסה סלק. מנה עיקרית – טריו לב בקר חזה מולארד וצלע טלה, על מצע דלורית צלויה ופסיפס תפוחי אדמה ברוטב ענבים. מנה אחרונה- סיגר תחרה במילוי קרם מסקרפונה צימוקים ובזיליקום, בליווי סלסה אננס וג'ינג'ר חמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר